Maria presenterar sig.

Har varit medlem sen 2007 men tydligen aldrig presenterat mig.

Hej!

Heter alltså Maria, 31 årig stockholmare med en passion för akvarium och träning. Det är iaf mina största intressen. Har som mest haft igång 7 eller 8 kar samtidigt… :lol: Men nu är jag nere på två. Samt att jag lurat på killen ett kar som ser ut att bli ett till inom en snar framtid. I räkväg har jag haft allt från amano till kardinaler (jävligt misslyckat försök…) men de jag tycker bäst om är Crystal red.

Hej!

Oj en riktigt “gammal” medlem. Kul du presenterade dig nu iaf.

Hörru! Passa dig! Komma här o kalla mig gammal! :wink: Men ja, jag har ju varit med ett tag här. Mest i kulisserna dock…

Varmt välkommen fast jag tror du blev medlem innan mig!

Hälsningar
Daniel

Tack Daniel :slight_smile:

Välommen! Och grattis på 7 års dan :lol:

Hej jag säger väl välkommen hit jag med fast du blev medlem långt före mej :D!

Hej…säger också grattis till 7:nde året :smiley: är själv en relativ nykomling :slight_smile:

Tack alla! Kul att va här o kika igen. Det är mkt info jag måste gräva fram långt bak i skallen. När jag höll på med räkor för massa år sen var det mkt mer ovanligt och inte alls lika mycket matnyttigt i informationsväg som det finns nu. Känner mig som en total nybörjare igen! :mrgreen:

Är dessutom en sån hönsmamma… springer o tittar på burken hela tiden för att se hur mina nya adaptera har det.

Hehe, det får du ta när du är “äldsta medlemmen”. Jag vet att det varit en grym utveckling på alla nya sorter sedan jag började 2008.

Då var CR, CB och Goldens väldigt ovanliga och dyra. Såg också i gamla inlägg att det var Johnny Wong, Sonja, Ying, Peter Haack och du som var aktiva då i tidernas begynnelse, skitkul :slight_smile:

Janne: Det tar jag så gärna. Tänk vad klok jag måste va då :hehe:

Haha, ja när jag började fanns knappt graderade räkor. Hade nog S som bäst tror jag. Nu hittade jag SSS o SS i djuraffären för 59:- Sjukt! Men så roligt att va igång igen. Akvarium har jag som sagt haft hela tiden, men räkorna har legat på is ett tag. Hoppas inte jag tar död på dem bara… :shock:

Bara den grejen att det inte går att få tag på äppelsnäckor längre! Seriöst! Hade ju gärna haft en sån i min räkburk! Piss också!

Bättre sent än aldrig :lol:
Varmt välkommen :slight_smile:

Tack Arek! Kul att se att du är kvar här. Om jag inte missminner mig köpte jag räkor av dig förr! Typ för 100 år sen. :slight_smile:

Va! Det är ju Tori Spelling! :stuck_out_tongue:

Haha! Det kan jag garantera att det inte är. Framförallt har jag till skillnad från henne inte gjort massa operationer. :wink:

Ja jag är kvar, men inte så aktiv som förr, jag har haft jätte problem med räkor
Konstigt jag borde känna igen dig :slight_smile: kanske det minnet börjar bli dålig :slight_smile:

Välkommen.

Hoppas att det gick bra med in koppningen av räkorna.

Micke

jajamän! De mår så bra så! :thumbs: