Lista på vem som kommer ner och hjälper till innan mässan öppnar!

Ja det drar ihop sig till räkmässa vänner!! :smiley:

Det är riktigt kul att vi i princip har fullt i alla 75 akvarier!!!

något jag aldrig trott för en månad sedan.

Det här evenemanget kommer inte att arrangeras nästa år så det är nu det gäller att joina oss nere i Malmö. Kom ner och besök oss, snacka räkor. Vi har räkutställare från en mängd länder och det utlovas räkor i världsklass.

Jag skulle vilja veta vem som kommer ner och kan tänkas hjälpa till med förberedelserna. Jag vet att en del av er anmält intresse men tänkte sammanställa i den här tråden vilka personer som kommer vilka dagar.

Vi har en lista som är klar på vem som representerar vid vårt redbee bord, men självklart kommer det förhoppningvis vara fler medlemmar vid detta bord som kan ge råd till besökarna.

[b][u]http://www.redbee.se/showthread.php/9154-Frivilliga-att-representera-redbee.se-under-mässan-i-Malmö[/u][/b]

Ställningar kommer att byggas till alla akvarierna måndagen den 31 Mars, jag kommer vara där då och styra upp lite.

Tisdagen 1 april ska det börja köras dit akvarier, osmosanläggning, vattentunna, soil.
Hopmontering akvarier, dras el, häfta fast fiberduk på bord/ ställning, få igång osmosanläggningen, mm

Jag har semester denna dag och jobbar från kl 8.00. Här hade jag gärna haft hjälp av 1-2 personer under dagen. Joseph, Mikepik

Onsdagen 2 april

Tillverka rätt vatten, Fylla akvarier, förbereda borden, uppsättning av affischer, Börja koppa in räkor. Jag har semester och kan börja jobba från kl 8 om det behövs. 2-3 personer även denna dag hade varit bra. Joseph, Mikepik

Torsdag 3 april Fylla det sista akvarierna, koppa in räkor, iordningställande av bord, Ev hämta gäster på Centralen i Malmö, Press release med Tidningen City. Jag har semester även denna dag och kan börja runt kl 8 om det behövs. 2-3 per här kommer behövas

Fredag 4 april Koppa in de sista räkorna på förmiddagen, hämta ev gäster från Polen, Taiwan på Centralen i Malmö, Sista förberedelserna. 2-3 Personer Janne, Arek, Daniel, Jen,

Mässa Fre-lör-sön

Söndag 6 April kl kl ca kl 14.30-15 börjar upptagning av räkor, tömmning vatten, torkning nedpackning akvarier, Här skulle det vara bra med 4-5 personer fram till ca kl 18 skulle jag tro. Daniel, Arek, Kenzo, Jen, Janne

Så ni som vet mer er att ni kan hjälpa till skriv gärna i tråden vilka tider och dagar ni kan hjälpa till.

Bump!

Jag kommer vara behjälplig fredag till söndag med mat sov paus ibland.

Hej!
Jag kan stanna kvar på söndag och hjälpa till!:thumbs:
MVH
Kenzo

Jag kommer på torsdag. När jag har fixat Pimp your Shrimp bordet kan jag hjälper till med allt annat. Stannar också till söndag kväll och kan hjälpa den dagen.

Bor i trakterna så är där något ni vill ha hjälp med så hojta gärna till.:smiley:

Samma här

Helgen ser det ut som bi är bra folkade, det är tisdag onsdagen som jag skulle behöva någon, om inte hela dagen så iaf efter skola/ jobb

Janne I can come and help a little bit after my school just tell me the time and the full address because i forgot which bus im suppose to take to get there.

Jag är nybörjare här med räkor och för tillfället utan jobb så om du tror att jag kan vara till hjälp så säg till
Mats

Baltiska Hallen
Eric Perssons väg
217 62 Malmö

Its this place right?

Jag kan också komma efter jobbet… Bara hojta till så kommer jag som en blixt…:smiley:

Yes, Thats the right adress. Send me a pm Joseph with your mobilnr

Perfekt!!

Skicka ett pm med ditt mobilnr, tisdagar och onsdag kan ni sikta in er på.

You have PM

Right address, but wrong building. It should be Malmö Isstadion. The two buildings are connected though. :thumbs:

I’ll be there from monday to monday!

Oh okay. I will message janne if im near so i will be at the right building LOL

Perfekt Mats!

Jag skickar dig pm