KÖRSBÄRSRÄKOR

Nu så, datan fungerar och det finns räkor kvar.

Skicka PM vid intresse.

H.

[QUOTE=H;42840]Nu finns det räkor igen.
Tack för snabb leverans. alla räkor mycket aktiva i påsen. fullt ös i karet igen.

[QUOTE=H;42840]Nu finns det räkor igen.

Tack för snabb leverans. alla räkor mycket aktiva i påsen. fullt ös i karet igen

Tack själv, Lycka till med dem

H.

Nu finns det ett antal räkor tilgängliga igen.

H.

Nu finns ett litet gäng med räkor igen. Dem är ljusa som små men gammla honor blir riktigt djupt röda

H.

Fick leverans i fredags med välpackade aktiva räkor! Tack för smidig och snabb affär :smiley:

skulle gärna vilja ha 10 stycken skickade till Värmland…
du har pm

Nu finns det räkor mera räkor att skicka.

H.

Skulle verkligen vilja ha! Dock skulle dom gå med äppelsnäckor så antar att det blir för mycket kalkgrejs för räkorna… =/

Många säger att det går att ha räkor med Äppelsnäckor. Men så finns det dem som säger att det inte går!?

det är ju inte för att snäckorna äter upp räkorna som det inte skulle gå.
kanske för att dem kalkat upp vattnet så kraftigt för snäckornas skull, att det blir instabila vattenvärden.
låter du bli att trixa med vattenvärdet så är det inga problem att ha dem tilsammans.
har själv dem mixade i vissa kar.

H.

bump, det finns räkor kvar

H.

Bump

Nu finns det ett överflöd av räkor.

H.

Hej, har du några räkor till salu nu? Har skickat PM till dig men är helt ny här så jag vet inte om jag gjort rätt :confused:

Svar till dig via PM

H.

Fick fina friska räkor, alla levde och de var jättebra paketerade. Jag rekommenderar säljaren varmt!:thumbs:

Tack för de varma ord

jag rekomenderar köparen likaväl.

H.

Jag har tokmycket räkor just nu, så innan jag göder upp malawiyngel med dem så tänkte jag rea ut dem för 200kr inkl frakt för 20 st.
LVL garanteras, (levande vid leverans)

PM rules. frågor välkommnas i tråden.
Men fråga inte om jag har kvar för det finns massor och jag tar bort annonsen när dem är slut.

H.

Tack för en fin räkleverans! En enda hade gett upp andan men det var väl tilltaget med bonusräkor och ett ruskigt bra pris! De övriga var mycket pigga och nyfikna!

Mvh
//Jens