Katt-tråden

Har en fiskintresserad katt… (har ju 3 katter här)

Hon heter Missa!

Gud vad fin!
Chinchillaperser eller perserblandning?

Gillar din katt Frank, helt underbart vacker gammaldags Perser:D:D:D!!!
Anton skiter i fiskarna här han bryr sej inte ens om guldfiskarna i dammen och han tycker inte om fisk heller, men så är han en normal katt kan man säja för det är ju vi människor som lärt katterna att äta fisk:D:D!!!

Luna älskade ju min ancistrus, men även guppys är rätt kul titta på.
Poppy älskar fiskmat och akvarievatten och har lärt sig öppna till räkkaret så hon kan fiska med tassen när andan faller på.
Alta älskar maltabletter och har brytit upp byrålådor för att sedan bita sönder påsarna :roll:

Jag har två huskatter… Molly och Selma. De gillar att äta fiskmat så den måste jag gömma… Och sen är håvar roliga att leka med, helst dyra små räkhåvar som man kan bita sönder så matte blir arg… :wink:

Det är en Chinchillaperser… har 2 sådana och en Colorpoint perser…

Ja, det är fina djur…
Kul katt du har som inte gillar fisk… hade en hankatt innan som var helt tokig i sill…:wink:

Vi har 4 bondkatter :smiley:

Dom är kattimongosar :lol:

Bild?:wink:

Hittade ingen bild, så det får bli en udda bild på vår kattjagare :wink:

“Jadå, kattjagaren sätts bara ut på tomten där det finns katter, så går katten ner i vikt, efter att ha rymt upp i träd, sprunget 2000 meter bäck och klättrat upp får hustaket! Den är din för bara 10000 kr!*”

• Kattjagaren kallas även borderterrier.

Jaså Dodat ni har katter:D, då får du allt visa oss bilder:D:D!!

Näää, Anton anser att fisk kan jag äta själv, det är jätteäckligt enligt honom, riktig kräkmat:lol::lol:!!!

Mina erbjuds inte fisk eftersom jag inte tycker det är kattmat, men min mor försökte ge dem räkor en gång. Tydligen var det väldigt kul leksaker, men ingen kom på tanken att äta dem :lol:

Nä, fisk är inte kattmat så Anton har fullständigt rätt om fisk:lol:!! Katter äter ju naturligt inte fisk, de lever av små gnagare, småfåglar, ödlor och sådant:D!

Dodat, det där är en hund, du får ta fram kameran och fota katterna:D:D!!

Har hunden blåa linser??? Heller har du fottat med blixt…???:shock:

Fin vovve!!!:smiley:

Det ser ut som blixten slagit i ögonen när hunden fotograferades det brukar se ut så där då, hundar får grönlysande ögon och katter får mestadels gullysande ögon, ser ut som om man monterat in en lampa i skallen på dem:lol:!!

Jo, jag vet… retar bara Dodat lite… Både han o jag är ju lite fotto-tokiga…:wink:

Det är kul at fota men man ska ju helst klara av kameran också och jag har problem med instälningar när jag vill fota i karen, har glömt hur jag gjorde:cry:
Men fota allt annat går ju som en dans och Anton lyckas jag nästan alltid med och mina hibiskusar:D!!

Starta en fototråd, och skriv i den vad din kamera heter, så skall vi se om vi inte kan lösa det…:idea:

Oki, det kan jag ju göra ju:D!!