har settat i tankar åt att göra om mitt 20liters till ett gäng kardinaler eftersom de har svargare belysning å har värmare till de så tänkte använda de.
de ja tänkt är att bygga upp med natursten i bakdelen av karet så de blir grottor å massa gömställen sen kanske köra nån växt precis framför.(förslag?)
de första ja tänkte är att fixa mums mums på stenarna eftersom de ska stå ett tag(6 till 8 veckor)
hur gör man de bäst? stillastående vatten? inte precis så man strävar efter alger i vanliga fall
Öka tiden på ljuset, det älskar alger
Stillastående vatten vet jag inte om det är bra? det får någon annan svara på
de är led i de här karet å de verkar inte hända så mkt även fast ja ökar ljustiden
Du kan ju alltid köra över natten med ljus och se hur det blir, alltså inte alltid, men 1-2 nätter. Brukar bli algexplosion i mina kar när jag har råkat ställa in timern fel.
Du kan læse om mit projekt med mit 20L til kardinalrejer her: http://www.rejeforum.dk/viewtopic.php?f=32&t=209
If you ever wanted to know what happens if a fuse blows and your Sulawesishrimp are left overnight in April in a cellar without a filter & heater…
nice retro filters
hur gör man de bäst? stillastående vatten? Carcoverword
inte precis så man strävar efter alger i vanliga fall
de första ja tänkte är att fixa mums mums på stenarna eftersom de ska stå ett tag(6 till 8 veckor)
photo effects
de ja tänkt är att bygga upp med natursten i bakdelen av karet så de blir grottor å massa gömställen sen kanske köra nån växt precis framför.(förslag?)
Satisfying games