Java mossa

Java mossan trivs i mina kar så nu har jag lite som kan få flytta.
Mängd: Ca 1-2dl eller hur man nu mäter mossmängd :roll:

Pris: 60kr (inkl frakt)

Hmm är intresserad men sitter på ett tåg just nu och som student måste jag kolla om jag har råd att lägga mer pengar på mitt akvarium atm.

Ingen fara det finns nog när du har hunnit med att kolla ditt konto med :wink:

Bra bild, då vet jag att det inte är Javamossa jag har i mitt en 250L kar, fast jag har alltid trott det :smiley: :smiley: !!!

Mossan på bilden är bunden ganska tät och har vuxit där i snart 1år den kan se olika ut beroende på vilket kar och vilket ljus man har…i ett av mina andra kar ser den mycket “trassligare” ut medans den på “trädet” påminner mer om singapore mossa i utseendet.
Men båda mossorna kommer från samma mossa i det 3 karet :roll: låter hel knas men det är jätte stor skillnad på hur den ser ut i de 3 olika karen fast de kommer från samma från början :shock:

Okey ursäkta för att det dröjt med svar, har varit nere hos mina föräldrar och firat påsk och inte fått tid att läsa forumet.

Har tyvärr efter att samtalat med tjejen, vars akvarium jag tänkte att mossan skulle vara till. Konstaterat att hon är inte redigt lika förtjust i mossa som jag, (får försöka övertala henne).

Så får tyvärr tacka för mig ändå, nästa gång kanske =)