@Janne

Chris posted some photos of your Blueberry and the Red Ruby in my german forum.

:beg::beg::beg::beg::beg:
Amazing animals, you must be so proud.

Ja det är ganska livliga diskussioner på facebook med i diverse räktrådar. Just namnfrågan på vissa nya färg/mönster på bla King Kong Red Ruby är en het fråga. Kul med lite cred på mina räkor med :slight_smile:

Tanken är att bilderna ska bli till en ny poster på udda räkor från odlare i världen. Mycket hedrande att komma med där…

Ett stort tack till Chris Lukhaup för att du tog dig tid att fotografera några av mina räkor :beg:

Här är fler bilder på samma räkor, fotade 2 dagar efter de första bilderna. Lägg märke till att Blue Berry tigern fått en betydligt mer lila färg. Även skadan på bakpartiet är nästan helt läkt 2 dagar senare :slight_smile:

Ja dom bilderna går inta av för hackor:woah:, de är helt otroliga och ett stort grattis till dej Janne:D:D:D!!!

Men oj - vilka snygga räkor :shock: :!: :thumbs:

kan det vara så att Chris kommer använda sig av dessa bilderna på någon ny planch?
Super snygga räkor Janne :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Instämmer, supersnygga:thumbs::thumbs::thumbs:

Instämmer, supersnygga:thumbs::thumbs::thumbs::beg::beg::thumbs::thumbs::thumbs:

Ja det är tanken bakom alla nya bilder han tar just nu :). Men man vet aldrig vilka bilder han väljer till Planscherna…

Bilderna OCH räkorna är helt bedårande. Underbart!

håller tummarna för att det blir dina då :smiley: helt galet snygga är dom ju, har hans ena planch på 2 ställen på jobbet och vi skulle nog kunna ha ett helt gäng till bland akvarierna :smiley:

Oj, fick en chock när jag såg bilderna, extremt fina bilder och räkor :beg:

Shit det är galet janne :S Bäst du gör dig av med dom där direkt vill du ha min adress? :smiley: ^^

Hehe, just nu är de i Tyskland. Kan bara hoppas de kommer hem till Skåneland igen. Faktum är fotografen gör minst 50% av hur räkan ser ut i verkligheten. Jag såg med blotta ögat att räkorna var speciella när jag skickade ner dem, men absolut inte att de var så här vackra.

JA det hoppas jag att allt går vägen är dom skall tillbaka :open_mouth:

Snygga räkor!

grattis kul att du sätter sverige på räkkartan

Grant alltihop!! Snygga räkor (det visste jag), bra fotat, kombinationen blir grymt bra - extra kul om du kommer med på någon plansch!! :smiley:

Snygga räkor och hyfsade bilder…:wink:
Tror att de kommer att göra sig riktigt bra på en plansch! :thumbs:
När det blir aktuellt så hoppas jag att vi får möjlighet att köpa dem här på Redbee…

Är det black(snarare blue tiger?) som du har på bilderna? Ser exakt ut som mina fast vissa utav dem jag har är liite mörkare men jag har sådan färg som på bilderna med, så vore kul och se om det är likadana :slight_smile: