www.linassmyckeskrin.se
Ja tillverkar smycken och har halva priset på smyckena nu ![]()
kolla in där och berätta gärna vad ni tycker om de ja gör ![]()
www.linassmyckeskrin.se
Ja tillverkar smycken och har halva priset på smyckena nu ![]()
kolla in där och berätta gärna vad ni tycker om de ja gör ![]()
Hoppas du får napp här :D!
Väldigt ofullständig sida, (nästan allt under Information) inga köpvillkor eller nått tfn.
Hade jag varit du så hade jag fixat det snarast.
Har du F-skattsedel? Orgnr? Eller hur driver du din firma? Upp med all sån info på sidan samt ditt namn.
Samt: choklad solroskärnor färgade 1 skopa i strut
Hur stor skopa? Ange det i gr eller ml med.
Frakten är ju med bra om man får reda på innan man behöver regga sig.
Det var det jag kom att tänka på först…
Det står ju klart och tydligt på första sidan att sidan är under uppbyggnad allt fixas ju eftersom…
Ne det är igen firma det står också på första sidan att det är en hobbyverksamhet!
Fast det är inte mig du skall berätta det för, infon skall upp på sidan. Att lägga upp (och tipsa om den) en försäljningssida innan all info är uppe är helt fel enligt mig.
Men vill du inte ha hjälpen så lägger jag ner, orkar inte ödsla energi i onödan och fann ditt svar lite otacksamt.
Nej det gör det inte. Det står att du tillverkar smyckena som en hobby, det har inget med en hobbyverksamhet att göra.
Sen så står det heller inte att sidan är under uppbyggnad. Stor skillnad på nystartad hemsida och under uppbyggnad.
[b] Ja då kör jag halva priset på alla smycken tills den sista Januari Hemsidan är nystartad nya produkter inkommer eftersom! [/b]
[b]Lina Näslund heter jag, har tillverkat smycken i över 2 år. Jag tillverkar dem som en rolig hobby! Här inne läggs smyckena in. Jag tillverkar de flesta själv! Gå gärna in och kika, finns mycket presenter och annat fint till sig själv. Alla mina smycken görs med kärlek. Skicka iväg ett mail till mig om ni undrar något!
MVH/Linassmyckeskrin
[/b]