Hej!
Eftersom ja inte e nån höjdare på data så kommer här en liten fråga; hur gör man när man ska ladda ner o bifoga en bild i ett pm man ska skicka? Ja hittar ikonen ovan “infoga bild” men sen ska man skriva ner nån URL adress??? Vad är det och hur ska ja veta va ja har för sådan adress till mina bilder, dem ja har ligger i min data på dokumetet “mina bilder” men hur i sjutton ska ja få fram dem?? På gamla forumet va de enkelt bara o bläddra fram dem men nu:confused:, ja fattar inte riktigt:oops: Hjälp!
Nu tror jag du får använda bifoga fil istället för att välja image . . om du ska använda image måste du ha bilden uppladdat på nått gratisställe för bilder . . exempelvis photobucket eller liknande
klicka på knappen nere till höger " gå till avancerat" så hittar du mer användbara inställningar där
Aha ok tusen tack:)
Näää, får inte ihop det:oops::oops:
hoppas det hjälper lite ![]()
:oops:klart de gör, bara ja som e jätteseg uppenbarligen, men tack för tydlig demonstration:)![]()
det e lugnt . . satt bara och slötittade på alla inlägg här på rb så jag kunde lika gärna göra det där =)
att avancerade funktioner inte alls är detsamma för pm och forumsinlägg så innan nån rättar mitt misstag så rättar jag det själv …
använd http://photobucket.com/ eller ladda upp bilderna direkt här på redbee och sen använd den länken ni får antingen härifrån eller från photobucket ( eller annan free imagehosting ) för att bifoga via image funktionen i pm…
jag ber om ursäkt om jag fått någon att klia sig i huvudet :shock:
hehe . . får hoppas nån kan utnyttja detta om dom inte får ihop det i forumet istället =)