Hotmail har blivit Outlock med skrikig färg :(

Är det någon som vet om det går att byta färg på sin egen Outlock före detta Hotmail?
Som den ser ut nu så är den skrikigt knallblå och det klarar jag bara inte av, mina ögon gör jätteont direkt:( om det inte går så måste jag sluta att använda den och måste då skaffa en annan mail och det vill jag helst slippa, nu är den rent sagt vidrigt skrikigt knallblå det bara sticker i ögonen och det gör förskräckligt ont:(

Man skulle kunna lämna en feedback men var då, jag hittar inte ens var på sidan, det kan ju inte bara vara jag som har problem med skrikiga färger:(

Min Hotmail ser ut precis som vanligt, vit och svalt himmelsblå!?:roll:
Eller är “Outlook” kanske något som hör till nya Windows 8?
Jag har Windows 7 på min dator.

Thaifighter

Hej,
Bredvid namnet på högra sidan ser du ett litet kugghjul. Tryck på den :thumbs:

Jag har också Window 7 och jag vill ha tillbaks min gamla sida:(

Hittar inget kugghjul där bredvid mitt namn:(

Ser det ut så här?

Nej det där finns inte hos mej, vidare går det att skriva svar men inte skicka, det står bara och snurrar, sen var det färgen, jag måste ju använda solglasögon ovanpå mina normala för att slippa fresta på ögonen:(

Jag gillar inte alls den här nya varianten av Hotmail, den är ju bara skit dom får ju tycka vad sjutton dom vill men har aldrig varit med om något så bedrövligt som denna" fattigmans mail" den är ju 10 resor sämmre än den gamla:(

Mitt hotmail ser ut som vanligt och det går att byta mellan det och Outlook som ser ut som bilden ovan. Så det är svårt att hjälpa till om det ser ut på annat sätt hos dig.

EDIT. Har du möjlighet att lägga upp en print-screen kan det kanske underlätta.

Hur gör jag det då:scratch:?

Finns en knapp på tangentbordet som heter “Prt Sc”. Oftast längst upp, typ ovanför “Enter”.

1. Ha hotmail/outlook-fönstret uppe.
  2. Tryck på “Prt Sc”. (Skapar ett urklipp på det som visas på din skärm)
  3. Öppna Paint och tryck “Ctrl”+“V” (klistra in)
  4. Stryk ev. över privata delar som saknar relevans.
  5. Spara bilden.
  6. Ladda upp på någon extern sida och länka hit.

Den tangenten hittade jag men det står även Sys Rq på den nedanför…

Har ingen Paint i min dator efter att den kraschat för ett år sedan:(

Har du win 7 är skärmklippverktyget smidigt att ta bild på skrivbordet. Snippingtool

Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2

Byt till Gmail! Du kommer aldrig att ångra dig. :slight_smile:

I Gmail väljer du ett tema eller nördar till dig och gör en egen bakgrundsbild. :mrgreen:

Så står du på min också, det är rätt knapp. Går att klistra in i word också men då har du inte möjlighet att stryka över saker. Annars har du “Skärmklippverktyget” som Valesneriq tipsar om, finns under Start -> Tillbehör

Kan jag använda den mailadress jagv har här fast med gmail. någonting efter?

Kom på att jag har en redan men jag vill ha en annan mailadress där, sen står det att jag måste uppgradera Firefox vilket redan är gjort flera gånger, jag har den senaste varianten.