Hemskt vad det ekar tomt här :o!

Ja man kan undra om jorden gått under eller; var i sjutton håller ni hus här inne:scratch:

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!..ÄR DET NÅGON HÄR ELLER ÄR JAG ALLDELES ENSAM:shock::shock::shock:!!!

Jag är här! :smiley:

o jag

Hehehe, då är vi ju hela 3 stycken för tillfället:thumbs:

Det blåser rejält ute här nu hos mej och borde stanna inne men min hund måste ut en sväng om ca 1 timme:?

jag är här med, men det har inte posta något nytt på ett tag. Jag då du ser ut att vara uttråkat så är en av mina Blue Perl gravid med än massa rom. JAg fick även hem min java mossa idag och för en stund sen fick jag mail att mina LED lamper är på G.

Då är vi ju 1 till här inne, började tro att jag var den enda inloggade varelsen här inne, fanns inte ett enda nytt inlägg:)

Jasså du har en rombärande hona vad kul, hoppas det blir många små blåa bebbar sen då:thumbs:

Vet inte varför alla skriver gravid då det sägs om oss kvinnor, i djurriket heter det ju dräktig oavsett om man är en ko eller ja räka:D

Jag och min sambo är också här! Men vi har haft lite fullt upp på senaste tiden då vi har en dotter på 3.5 månad =)
Kommer såklart bli mer aktiv snart igen :wink:

Klass 3 här men nu bedarrar det något. Fy katten vad det har blåst.
Jag har iaf ström men de andra ca 60 000 hushållen har det inte.
Grannens studsmatta kom farande innan, själv har jag förankrat min rejält och det verkar hålla.

Lite mer liv fanns det här det är kul ju:D!!

Vi har ju klass 3 varning här med, men när man bor i hyreshus så märker man inte av det så mycket mer än att man hör hur det viner och knäpper i fönsterrutorna :smiley:

Nu måste jag ut med Lollo stormvarningar eller inte, hundar måste ut och kissa:D!

Tittut! :slight_smile:

Göteborg har bara Klass 2, de har sänkt det, men ta det lugnt på turen med vovven ändå. :slight_smile:
Ni i 08 land lär klara er betydligt bättre med.

I Hudiksvall är det vindstilla =)

Nu ekar här igen! Eko, ko ko ko ko ko ko ko. :mrgreen:
Eller sover man normalt kl 22,47? Ja så är det nog. ^^

Säg inte för mycket nu. Det är på väg uppåt nu. Men det verkar som om det avtar när det drar vidare nu så har ni tur så… :slight_smile:

Funkade bra att gå ut med Lollo, man kände att det blåste ordentligt där det var mera öppet, men vår runda ligger ganska bra med skogen som mur:)!

Ja det har börjat bedarra här och det är skönt, få se hur det ser ut i skogen i morgon:D!

Hej
Vi är vakna. Kom nyss från jobbet.

asså jag var helt död igår och gave mig ganska tidigt, har för mig att jag sommna någon gång vid 22:30 tiden. Det var ganska läskigt att höra hur det storma långt där nere jag hoppas att ingen har gjort sig illa nu. Här var det lite dug regn och ganska så varmt en vanlig lung kväll med andra ord.

dock ser det ut som en stomr har dragit igenom min lägenhet så idag blir det att ta hand om tvätt och greja med saker här hemma.

Jag har inte ens märkt av nån storm, men det har reg nat en hel del på sistone… Bidde det nån storm i Stockholm?

Näää den sket i Stockholm och drog vidare ut över Östersjön;)

I Stockholm ? det vett jag inte men i Malmö blåste det rejält , jag var väldigt rädd att fönsterna inte skulle klara stormen men det gjorde det.