Hello From England

Hej,

Jag är ny på forumet och ville presentera mig. Jag är från England och kommer att använda Google Translate för att hjälpa mig, om vad jag skriver inte är vettigt, skyll Google inte jag:)

Jag har hållit räkor i nästan 3 år. Jag hade 18 akvarier tillägnad räkor, har CRS, CBS, tigrar etc etc. Jag har nyligen sålt alla mina räkor och akvarier bortsett från två, jag har nu bara 2 räkor akvarier med PRL CRS.

Jag ser fram emot att prata med er alla och lära av varandra.

Welcome! :smiley:

Hey :slight_smile:
Well, just about everyone here speaks English fluently … (right guys?) So if you’re in a hurry, the majority of us will understand just fine if you write in English.
Anyways, it’s nice to have some members that aren’t Swedes.

• Dani.

Yes english is fine by me aswell.

Hi and Welcome!

Tack för det varma välkomnande! Jag tycker det skulle vara mycket vidrig av mig att komma hit och förväntar sig alla att tala med mig på engelska. Tack för den fina gesten, det är uppskattat.

Hello and welcome Bouja:thumbs:
I think you soon will have more than 2 aquarium with shrimps again. :smiley: It´s ok for me too if you write in english / Sanna

Sweden is a great country for english speaking people, in general swedes are pretty good at it. Welcome

men jag gillar google översätt iden du kan ju lära dig ett nytt språk på köpet

Likt de övriga medlemmarna vill jag bara säga hej och välkommen! :thumbs:Så slipper du googla

like the other members, I would just say hello and welcome!

Hjärtligt välkommen till redbee! :slight_smile:

Welcome Bouja :thumbs:

Welcome :slight_smile:

Välkommen från mig med!

We have some members already preferring English so I dont think that is a big problem.

Hi and welcome:D!

Jag är en av dem som förstår engelska men har lite problem med att skriva engelska:roll::D!!

welcome :smiley: