Hej alla här på forumet.
Jag är en ganska opigg 25åring som har fått total kärlek för räkor, o då menar jag verkligen att jag är “förälskad” i dom små djuren som springer, simmar och går fram i akvariet.
Började först med 3st olivliga kräftor vid namn Randy, Ida och my ( i storleksordning där my var cp och sov på sniskan hela tiden). Deras akvarium tömdes fort för att göra plats för några små och livliga liv
Jobbar som elektronikmontör och på fritiden läser jag så mycket som möjligt om räkor och vad jag kan göra för att göra deras liv bättre samt mitt akvarium mer attraktivt för dom som inte riktigt förstår sig på räkor.
Sitter just nu med en befolkning på 13st Amanos, 10st körsbärs, 19st Crystal Red och 1st ensam (vad han sa i butiken var) Snow White (ser ut som en helvit körsbärsräka).
Planen min med dessa små djur är att inom en snar framtid på typ 2 år kunna få fram riktigt jävla fina räkor som jag kan vara stolt över och känna att det är tack vare mig dom finns.
Och med eran expertis så hoppas jag att kunna lyckas med detta
Detta är nog allt för mig i denna presentation.
Tack för att ni tog er tid att läsa detta, Mvh Fredrik
Den jag har ser mer ut som en körsbärs fast vit, i storlek och kroppen om jag vågar säga så.
Plus efter att ha tjuvkikat på en massa bilder så misstänker jag att jag bara har 9st körsbärs och en sakura (om jag nu har rätt, körsbärs som är ganska så väldigt röd med röda ben?)
Efter att ja suttit och kollat på räkan och jämfört med bilderna då är den mer lik den första som du länkade. Måste säga att den inte tillhör en av dom finare räkorna jag sett