Hejsan! En mycket sen presentation!

Hej! Christian heter jag! Har vart medlem här ett tag nu men inte skrivit någon presentation och nu blev jag tvingad till det av vår kära medlem Peckoltia! :lol: Hon skulle inte ge sig för en jag skrivit en så nu får jag ta mig i kragen och skriva en!
Bor i stockholm, Vallentuna! :thumbs:

Jag har har haft ett akvarium som liten men det sprack och sen var det borta. Nu några år senare har jag skaffat mig två akvarium ett 30L och ett 100L! Vill ha fler men tiden räcker inte till riktigt för att sköta alla så jag får nöja mig så länge :slight_smile:
I dessa kar går det körsbärsräkor, dvärgsboraras, äppelsnäckor och posthorn! Fick för mig att skaffa räkor en dag att jag skulle skaffa räkor efter att ha sett det i affärn. När jag kom hem så googlade jag runt lite och kom till denna sida! Sedan kollade jag runt lite och kom fram till att körsbär skulle bli mina första räkor :slight_smile:

I övrigt så är jag mycket intresserad av foto! Tycker det är mycket roligt att fotografera! Sen har jag nyligen fått ett intresse av köttätande växter! Har än så länge bara två men kommer inom kort skaffa fler! Är inte nöjd för än jag har minst tio stycken :D:lol:

Det var lite om mig! :slight_smile:

Härligt med en presentation, även om den var sen :wink:

välkommen :wink:

Välkommen Christian!
Kul att du berättar lite om dej och hur det började.:thumbs:
Går det bra med körsbären?:wink:
:thumbs::thumbs::?::thumbs::thumbs:

Hej Christian, så där ja, det var väl inte så farligt att skriva:thumbs:!! Du är varmt välkommen även om presentationen tog ett litet tag och det behövdes lite påtryckningar ja från en viss Tant Peckoltia;);)!!

Tack allesammans!

Saga! Ja körsbären trivs bra! har fått massa småttingar nu! :slight_smile:

Peckoltia! Jag har tänkt skriva en presentation ett tag men inte blivit av och sen blev det så sent men du fick mig ju att skriva en så tack! :smiley: :lol:

Kul med presentation - välkommen ha ha - bättre sent än aldrig :smiley:

Välkommen!

välkommen :stuck_out_tongue:

Jasså…köttisar…:roll:kan väll inte ha nåt att göra med våran diskussion om bananflugor:evilgrin::thumbs::hehe:
http://www.redbee.se/showthread.php/4255-Vad-för-terrarie-djur-i-litet-terrarie/page2?highlight=bananflugor

Trevlig presentation.
Lycka till med räkandet.

jamen visst bättre sent än aldrig. Välkommen:)

Haha, välkommen i efterhand då :stuck_out_tongue:
Jag fick en köttätande växt i födelsedags present igår, har aldrig haft nån men tycker dom verkar häftiga. Ska definitivt läsa på lite mer om dem.
Eller så kanske du kan starta en tråd om köttisar (om det inte redan finns en) där dom som vet lite kan dela med sig.

Vem vet snart ger man sig inte på chillisar också…

Vad var det för köttis då? SKulle absolut vara kul med en sån tråd! får starta en sen! :smiley: Men om det skulle vara nått så finns detta forum för köttätande växter… http://www.scps.se/ Är medlem där och dem är mycket hjälp samma! :smiley: