Hejsan alla glada :D

Martin här från skövde stan ingen behövde :wink:

Hittat tillbaka till räkhobbyn höll igång runt 10-12kar med räkor för en 7-8år sen men pga jobb flytt o lite annat livsbaserade saker hanns det inte med men sen ett år tillbaka har jag numera ett “grodrum” på jobbet o det smög igång ett litet kar med klassikern körsbär.

Fått blodat tand igen och ser fram imot att dra igång med lite mer sorter

så bor du i närheten o har någon räka tillsalu hör gärna av dig :slight_smile:

Välkommen tillbaks till räkträsket, det har hänt hur mycket som helst på 7-8 år :slight_smile:

Japp jag har märkt det vilket gör det hela jäkligt skoj :slight_smile:
ser fram emot o sitta o titta på nya färg granna små djur

Hej Martin och välkommen tillbaka:thumbs:

Välkommen tillbaka! Vad hade du för räkor förut? Det fanns väl inte så många arter i Sverige då? :slight_smile:

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

Hej o välkommen

När du va aktiv inom räkhobbyn, vilka typer av räkor siktade man på att odla fram och vilka “nyheter” fanns det? :hehe:

Hej och välkommen tillbaka till hobbyn!

oj vilka räkor jag hade (skippar latinskanamnet de har jag glömt) körsbär grön gul humle tiger crystal
det fanns en zoo på hisingen(glömt namnet) som hade iaf då bästa variationen av räkor man kunde uppbringa
så lite olika sorter fanns men inte i närheten av dagens utbud man får seriösa dreggel problem nu när man kollar igenom bilderna här på sidan
:slight_smile:

Välkommen hit-
Hoppas att du inte får för stora problem med val av räkor :smiley:
Mvh Pia…

Kul att se någon mer som kommer från skövde! :smiley: Skulle vara roligt att kunna ha lite byteshandel etc!

Absolut

Kul med en “återvändare”.
Grattis till ett nygammalt intresse.:smiley: