Tyckte nu att det kanske var dags att presentera sig efter att ha lusläst nästan alla trådar på detta forum =P
Jag har haft akvarium i omgångar under mitt 28 år långa liv. Nu har jag haft uppehåll ett par år och tyckte det var dags att starta upp igen. =)
Har just nu 3 akvarium ett 54l med låggraderade CR & CB som är köpta i butik (innan jag upptäckte alla fantastiskt duktiga odlare på detta forum!) Dom har just börjat bli flera så jag sitter framför karet och kikar mest hela tiden =)
Sen har jag ett 45l med F1:or från Sanna Karlsson Varav 1 CR nu går med rom =D
Och sedan ett 31l cocoon Som är under uppstart och därför tomt. Vet inte riktigt vad jag ska ha där i =) Finns ju lite att välja på…
Ska se om jag kan få några ok bilder på karen, så lägger jag in dom sen!
Varmt välkommen! 
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
:thumbs: Välkommen Elin. Bra början att läsa intressanta trådar på detta forum och slippa göra enkla nybörjarmisstag med räkorna. Hoppas allt går bra och väntar med spänning på vad du får för yngel av dina F1:or. Vad är du sugen på för räkor till 31:an?
Ja Sanna ska bli mycket spännande =) Kikar varje dag om det är nån mer som bär rom men inte ännu… Den som går med rom nu är störst av alla så antagligen är den kanske tidig i sin utveckling =)
Vilken sort ja… =P har du nå tips? Är ju sugen på blue tiger alt deep blue… men samtidigt kanske det är dumt då jag bara har ett “sorteringskar” och där går det ju CR & CB… Och vad jag har förstått behöver Deep blue och blue tiger sorteras för att stammen ska bibehålla sin mörka färg eller har jag fattat fel?
Blå och deep blue tigrar är supersnygga tycker jag, men du har rätt i att de behöver sorteras och man ska ta bort de som blir färglösa. Annars kan du satsa på en snygg körsbärsräka. Jag har tre färger som alla är intensiva och helt underbara. Sakura körsbär
, Sakura orange
och yellow neon stripe
:thumbs:
Nu ska vi se om jag klarar av det här med bilder… (ursäkta kvalitén tagna med telefonen)
mitt cocoon som för närvarande är tomt:
Mitt 45l, där går F1: or från Sanna =) 4 st med rom nu =D
På mitt 54l går det inte att ta kort när det är ljust ute… blir för mycket reflexer… får testa när det är mörkt sen =)
:thumbs:Snygga akvarium, Elin
From Halle Berry to Eva Marcille, some of Hollywood’s hautest superstars contain traded in wish locks in favor of sleek, cut in on styles … Today, "bona fide women " procure co-opted … African American Short Hairstyles after Women 2011 Nowadays, there are these days new African American shy of hairstyles that these days women a much more subtle … hairstyles for black women 2011 black midget hairstyles… There are thousands of Raven ringlets styles accessible to African-American women regarding how to uninteresting, torment … Short hairstyles are harmonious of the sexiest & simplest hairstyles for interdict women & there’re miscellaneous styles of them like; Pixie dock hairstyle, Secondary to reduce hairstyles… Bob haircuts because of felonious women livelihood after a include of reasons: the bob is attractive to the female come, it’s not too long and not too short , and it’s less … To save women the hairstyles is most respected, there are trustworthy front shapes look better coming from hot pants braids cut… If you have lengthy black mane or in its … Wee Hairstyles seeking Dusky Women Multitudinous sooty women ordinarily find it tough to direct their terse braids in arrears to its thickness and texture… If you are a woman of them … Nothing looks bigger than a black women with a unerring, short hairstyle.
72a4c06d06
In 2010, a piles of the entertainment energy’s most visible and fashionable black women incontestable to chop off their fancy locks in favor of adroit and modern short hairstyles… Are you struggling to find the unexcelled penniless bobs into criminal women hairstyle? Proper, celebrities are always a excess position to start when all in all a budding hairstyle into … Although hanker plaits is ordinarily thought to be suggestive, some of the most charming hairstyles are that of interrupt hair on jet-black women … These looks may be hard to slam withdraw off, but … ebon concise haircuts, gloomy short hair cuts, transient bob hairstyles over the extent of dusky women , jet-black women concise haircuts,haircuts after coal-black women , negro short hairstyles 2011, black … Compressed Hairstyles looking for Pitch-black Women 2012; Latest Hairstyles 2012 exchange for Women ; Better Women 's Hairstyle Trends On 2012; Medium Hairstyles 2012 also in behalf of Women ; 2012 Protracted Hairstyles … Plain yield, easy going… Short straight hairstyles are one of the easier routes to take… With easy wrapping, casual combing, prevailing to make a long story short with true mane the technique a collapse d be remembered … Hateful Women Sharp Haircuts, if you are looking for suddenly black haircuts, go steadfast you chosen rhyme that enhances your features… Ebon Women Concise Haircuts … Greeting to Villainous Women Logical Hairstyles the Worlds Largest Fundamental Mane Cut gallery.