Galen men vänlig skåning som tatuerar för att försörja sin familj med en räkbalja med Cr o Cb i olika graderingar och en balja som väntar på innevånare som förhoppningsvis blir bluebolt .
Efter det brinnade intresset för mitt jobb spenderas resterade tid med familjen, garaget o gamla jänkare o om kvällarna stirrar jag i räkbaljan till och från, fick min första rombärande Cr igår … glad, trodde dom vart impotenta hela högen …
Hej, hej
Hej och välkommen ner till oss i räkträsket, hoppas du ska trivas:thumbs::thumbs:
Ja så är det jag spenderar fortfarande en massa tid framför räkburkarna, TV vad är det för påhitt, behövs inte:lol::lol:!!
Hej Kim! Förstår dig, vill inte ens tänka på hur mkt tid jag spenderar att titta på karen. ![]()
Hej Hej ![]()
Hej Tim, välkommen till oss räkfantaster, jag spenderar också mycket tid framför mina räkburkar. ![]()
nu börjar detta bli riktigt kul … 2 rombärande och det ser som 2 honor till snart e på G … nu har jag ju lärt mig lite vad man ska titta efter ju … ska sätta upp några kar till troligen ![]()