Oj oj, hårda bud, här får man inte bara komma in utan måste presentera sig å saker, sicka krav
Är en 23-årig kille som bor i göteborg, kommer från början norrifrån, närmare bestämt umeå men har nu bestämt mig för göteborg. Pluggar Nautiker och gruvs jättebra. Familjen hade fiskar när jag var ett yngel, jag hade ett litet kar när jag gick på gymnasiet och nu tänkte jag testa på hobbyn igen så jag köpte ett 540 kar och nu har det blivit ett 54 kar också som jag tänk fylla med räkor och sniglar i alla dess vänliga former.
Har även stort intresse av hundar, älskar dessa sociala små bestar och delar vårdnad med ett arbande par om en Staffy, jättesnäll är han fast låter (gnällandn och andra ljud) och fisar som inget annat fast det tillhör hans charm
funderar ni på något är det bara att fråga på så gör jag mitt bästa för att svara
Japp, staffordshire bullterrier är det erkända namnet på rasen. fast får bara ha honom några dagar i veckan, jättetrevlig gycke Trevligt med lite uppfödning, full fart hemma då?
Massor av folk som har sagt välkommen, det är trevligt. Välkomna tillbaka.
Tjena och välkommen hit även om jag fick sparka in dej på Presentationstråden, men du är inte den enda ska du veta :lol: :lol: !!!
Kul med flera Göteborgare här också !!!
Ja alla staffar är underbara både engelska och amerikanska
Just nu är det ganska lugnt hemma då vi bara har 2 hundar hemma…men det var lite när vi hade förra kullen med 9 hundar samtidigt som man var höggravid :roll:
Jaa, jag missade den Fast det är klart, det är faktiskt mycket trevligt det här, man känner sig väldigt välkommen och sen är det kul att få höra lite vad det är för människor som sitter här och skriver.
Vi får ha en göteborgsafton och äta räkor på en brygga?
Jag tycker huden på nakenhundar känns så obehagligt, sådär läderartad. fast Basenji är fina, lite dansk-svensk gårdshund över dom som är en personlig favorit
Hur funkar det om man har 9 hundar? man kan ju inte gå med dom i koppel direkt, har man en stor uteplats så man bara släpper ut dom så får dom leka av sig och göra sitt? vilka logistiska problem på vintern det måste ställa till med. (nu tolkade jag det som att det var valpar).
Stort hus på landet med flera hundgårdar och inhängnad stor trädgård
Det var 3 fullvuxna hundar och 6valpar…det logistiska var inte så stora problem då man sällan är i väg med alla samtidigt men det var ganska fullt i bilen när alla skulle vaccineras
Huden på nakenhundar vänjer man sig vid Annars finns de ju som powder puff med som är samma hund fast MED hår
Denna godingen har jag gosat med idag
[attachment=0:ioo4nr3z]diesel.jpg[/attachment:ioo4nr3z]