Hej alla!
Susanne heter jag. Gillar det mesta utom kyla, surströmming och kyla. Gillar att retas och gnabbas men inte kyla. Har precis slutat röka så jag är super sur :evil: … nämnde jag att jag inte gillar när det är kallt.
Hej alla!
Susanne heter jag. Gillar det mesta utom kyla, surströmming och kyla. Gillar att retas och gnabbas men inte kyla. Har precis slutat röka så jag är super sur :evil: … nämnde jag att jag inte gillar när det är kallt.
Japp det nämnde du 4 gånger, jag gillar inte när det är kallt ute själv:lol::lol:!!!
Välkommen till vårt glada räknörsgäng och hoppas du kommer att trivas hos oss:D:D!!!
Man har råd med mer räkor när man slutar med nikotin, bland det bästa jag gjort. Välkommen hit!
Välkommen ![]()
Skönt med en till som hatar kyla lika mycket som jag själv :D:D
Välkommen Susanne:thumbs:
Här är en till som inte gillar kyla. Brr. Har du några räkor ännu?
Välkommen Välkommen…
Låter som att Sulawesi räkor är din grej…Älskar värme:D…
Lite svårare…mycke varmare;)
Skämt å sido…har det blivit några räkor ännu ?
välkommen
Mycket välkommen!
Du ska få ett av de varmaste välkomnanden jag gett av den suuuperduuuperbästa anledningen - att du slutat röka :thumbs:
Själv skaffar jag troligtvis ett par hästar istället och slutar röka för att ha råd hahaha
Välkommen!!
Välkommen!
Jag gillar inte heller kyla. Brukar frysa 13 månader av 12, speciellt de 11 på vintern. Undrar varför jag bosatte mig i ett stort hus med isolering från 1929?