Har varit medlem sedan 8/1 nu i år men har inte sett denna tråd förens nu så, sorry :oops: :oops: :oops: !!!
Jag fick mitt första akvarium ett 25 L när jag fylde 7 år och har sedan dess alltid haft akvarium i alla år förutom 1,5 år då jag bodde på Tobago. Jag är gift och har min man där nere men bor i Göteborg sedan hösten 2001. Jag flyttade till Tobago sommaren 2000 men min mor blev svårt sjuk så jag beslutade att flytta hit igen för att vara närmare henne den tid hon har kvar.
Jag jobbar som personlig assistent här i Göteborg och trivs mycket bra med det trots den ringa lönen, jag tycker om att hjälpa andra människor så de får ett bättre fungerande liv.
Jag bor tillsammans med min 4 benta sambo Anton, en kattkille på om 4 månader 2 år. Jag har 2st 250 L kar, en murbrukarbalja med guldfikar och sen aldeles nyligen 1 16 L kar med CR s, jag har också CR i ett av mina 250 L kar.
Förutom akvarium är jag intresserad av krukväxter och har lyckats samla på mej ca 300 st :oops: :lol: :lol: !!!
Gubben har jag som sagt kvar och jag reser hem till Tobago 1 ggr om året i ca 8 veckor eller något mer och resten av tiden lever jag nunneliv :lol: :lol: :lol: !!!
Ja det var lite om mej
!!!
hahaha tre hundra kaktusar, jag samlar också på dem men har väl runt fem
välkommen
Tack !! Ne, ne, allt är inte kaktusar, dom flästa är orkidéer och hibiskusar :lol: :lol: !!!
Jag glömde berätta att jag spelar klarinett sen 2,5 år, är det någon mer som spelar något instrument ??? Det är så illa att jag inte kan resa någonstans utan min älskade klarinett :lol: :lol: :lol: !!!
Jag skulle vilja åka till Tobago på semester.
Har vänner som varit där och de rekommenderar det starkt.
Tack !!! Jag rekommenderar Tobago också, en sagolik grön liten ö med regnskog, dessutom är den nog billigast att semestra i i Karibien
!!!