Glömde denna^^

Hej på er!

Varit inne och tittat en massa på ert forum och gjorde äntligen slag i saken och blev medlem.

Nybliven örebroare med flickvän. Biolog till yrket, mestadels systematik och evolutionsbiolog, men en hel del eko- och etologi under bältet.

Vi har i dagsläget bara 2 kar, ett 120l asiatiskt växtkar (mestadels iaf) och en 30l räkkub med amano och körsbärsräkor. Men ett 3e är på ingång nästa helg (160l) :slight_smile:

Sysslat väldigt mycket med reptiler tidigare och har även fött upp sphynx och burma (katter). Men har på senare åren fastnat rejält i akvarieträsket.

Vet inte vad mer man ska skriva här, men thats that i alla fall :slight_smile:

// Alex

Känns väldigt betryggande att ha dig här, då vet vi vem som ska få svara på våra frågor :wink:
Välkommen

Välkommen hit till oss:D!!

Ni är mer än välkomna att ställa frågor :slight_smile: Även om jag inte kanske kan svara på allt på rak arm så kanske jag har lite mer insikt (i artbildning och fysiologi mm) i hur det fungerar än gemene man. Måste säga att jag ändå lärt mig mycket på detta forum som jag inte visste förut!

Som gammal yrrebroare så hälsar jag dig särskilt välkommen hit!:smiley:

Välkommen!! :smiley:

Välkommen Alex :thumbs:

Tack för alla vänliga ord! :slight_smile:

Varmt välkommen hit!

Välkommen och hoppas du skall trivas…

Åh vad kul med en till Örebroare! Välkommen (bor visserligen i karlstad men 32 år sätter sina spår och jag hälsar på mamma titt som tätt)

mvh Clas

Hehe härligt :slight_smile:

Hi. My name is Kimberly

I live in BotswanaB

I love to sing and dance and of course my friends

I want to find a penfriend!

My foto from vk.com

So lets chat

Send me your foto on Twitter! http://twitter.com/dwidhand2

__

This photography is corrupted, sorry!

Oh, and all my photos here: