Gemensam middag på Lördagkväll?

Ska vi försöka få till en middag för oss räk intresserade under lördakväll?

Förslag på annat? Besök i min lokal?

Vet att Diskussällskapet har en gemensam middag , men tror det är mer intressant om vi har en själv?

:thumbs: Det är klart vi vill hänga i din lokal. Samt umgås med likasinnade räkentusiaster. Championatsmiddagen är ju också intressant, där träffar man vissa akvarister som man bara ser var 5:te -10:onde år.

-:scratch: Svårt val.

Håller med lokalen och middag tillsammans :slight_smile:

Jag förstår dragningen mot diskusmiddagen samtidigt som det skulle vara kanon med en egen räkmiddag på nåt bra ställe.
Jag lutar nog mot att vi ordnar nåt själva men blir nog bra oavsett.
Klart vi ska ner i din lokal också, det börjar bli ett späckat schema! Men det är bara roligt.

Jag vill gärna se din lokal och bli avundsjuk.:thumbs:
Vi följer gärna med ut och äter på lördagen också;)

Jamen då kollar jag efter bra restauarang. Diskusfolket är väldigt tråkiga och har bokat in deras kvällsmiddag på hotellet där många bor ;), förslagsvis äter vi på annat ställe och stämmer träff nere i stan senare på kvällen med dem.

Sankt Marcus Vinkällare är ju en höjdare med stor buffè och slottskällaremiljö för er som inte varit där.

[u][b]http://www.malmborgen.nu/sanktmarkus.html

http://www.malmborgen.nu/sanktmarkus_meny.pdf
[/b][/u]
Mässan stänger 18 på lördag, det blir kanske tajt att både hinna ner till min lokal, till hotellet och duscha och sedan middagen kl 20.00
Det känns lite väl sent att skjuta middagen till 21? vad tycker ni?

Altenativt, min lokal efter mässan på fredagen och middag kl 20 på lördagen

Sista alternativet låter klart bäst, blir för stressat annars.

Jag har fått ett tips om att resturang Bullen ska vara en höjdare, känner du till det stället Janne?

Vi har varit där för länge sedan, det är en lite pub på gågatan. Minns inte vad de har för käk där faktiskt

Vill bara svara på detta fula påhopp :wink: Förra gången var vi på sankt markus, ett av de bättre ställena i stan. Denna gången blir vi dock många fler och jag blev nerröstad pga att man vill sitta mer tillsammans och kanske hålla nere priset något.

Vilket hotell har ni rekommenderat folk att bo på? Vi har paketpriser som går att komma åt på ndss.se/shop, dock måste vi snart stänga möjligheten att köpa dessa paket då vi inte kan hålla rummen längre än till 28:e februari.

:thumbs: Hehehe, det tog innan du såg det :). Men tycker ni är lite trista som ska hålla till på ert hotell. Jag hoppas vi kan ses alla akvarienördar nere i stan framåt kvällen/natten på någon pub.

Säg inte “ni”, jag har tyvärr inte varit med och bestämt detta. Vi har dessutom en del äldre och eventuellt handikappade att ta hänsyn till också, de knallar inte runt på stan lika lätt.

Vi får se om vi ses på stan, en del av oss skall upp tidigt på söndagen och jobba i lokalen också :wink: