Garnelio

Jag har ju själv aldrig varit i Garnelio’s shop i Mannheim så jag har ingen aning om hur det ser ut i deras kar och hur dom behandlar räkorna, och tittar man på dom filmer och bilder som dom lagt ut på YouTube och Facebook så ser allt väldigt bra ut!
… så dom som kritiserar dom borde kunna bevisa sina påståenden, ord är just ord, skulle varit bättre med lite mer konkreta bevis i form av bilder eller filmer!

Thaifighter

Jag vet inget om hur det ser ut där bara att de inte ersätter döda djur inte ens när dom packat galet själva som de gjort med mina krabbor som kom fram döda, hade de haft syre så hade de säkert levt:(!!

Jag kan defentivt inte rekommendera Garnelio och om folk inte tar en varning på allvar och köper där i från trotts dålig kritik så är det upp till dem…
Det finns bra ställen i Tyskland som folk här rekommenderar, håll er till dem det är min rekommendation.

Det är inte många som skickar från tyskland som kör med doa det är helt enkelt så att man inte kan rå för att det kan strul till sig med fraktbolagen. Går det så går det liksom man får vara inställd på att när man beställer kan förlora pengarna.

Sedan tycker jag det är konstigt att posten tar i paketen när de kommer till malmö då det innehåller vätska och levande vilket de inte tar emot i vanliga fall vad händer den dagen man beställer och det börjar läcka och förstör andra paket och post blir man ersättningsskyldig då?

Hej,igen!

Jag filmade en video vid öppnandet av mitt paket från Garnelio.de, så här såg det ut:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=pmiEpzCcg_8[/video]

Thaifighter