Fynd eller inte?

Idag när jag som vanligt satt och snackade lite med räkorna så fick jag syn på två små som var mycket rödare i färgen än de andra. Att försöka fånga dem på bild skulle nästan visa sig omöjligt då de inte alls ville vara några fotostjärnor men jag lägger upp de bilderna där de iaf ser ut som räkor :slight_smile:

Grattis, 2 redruby

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Snygga ser ut som röda Kingkong:thumbs:

Åååh tack :smiley:

Gattis!! :slight_smile:

Säger som föregåeende talare “Gattis” ! Öööhh…menar ju Grattis ! :lol::lol:

Vad har du för övrigt i det karet,räkvis alltså ?

Grattis till räkorna!!!

Grattis :thumbs:

Tack allihopa, glädjen är stor här :slight_smile:

Skreakalle: Jag hade från början 6 st 50% där i och en som var mindre “värdefull”. Vi har inte lyckats få småttingar att överleva förut men när man köpte på sig finräkor så har de förökat sig och nu går första generationen med ägg. Det har mest blivit s-ss i avkommeväg skulle jag tippa på och en som såg riktigt mörk ut som liten har blivit mer brun nu med lite vitt så någon kk har inte synts till.

stora grattis vad kul !! :slight_smile:
har sj en RR som går med rom vänta spänt på se vad det bli av det :slight_smile:

Tack :smiley:
Hur gick det med din rombärande RR? Fick du några härligheter av henne?

Själv har jag i dagsläget iaf en RR kvar. Dess ena rand är dock bara halv (ena sidan). Sedan försöker jag inbilla mig att iaf en av mina vita sötsaker har något som skulle kunna likna lite ljusblå färg framtill.