Yes, äntligen är det tävlingdags här på Redbee.se!
Reglerna är enkla, men vinstsystemet är däremot annorlunda denna gång. Vinnarna har nu möjlighet att själv få välja vad de vill ha som vinst. Självklart kan inte alla välja samma vinst, utan när vinsten är vald så försvinner den från “prispoolen”. Den som kom etta väljer då självklart först, sedan tvåan sen trean osv.
Så, här kommer reglerna:
[ol]
[li]Högst ett bidrag per person.[/2w479th4][/li][li]Bildens längd eller höjd måste vara minst 800 pixlar.[/2w479th4][/li][li]Temat är skaldjur, inga fisk- eller akvariebilder.[/2w479th4][/li][li]Bilden måste vara tagen av dig och får ej innehålla några vattenmärken.[/2w479th4][/ol][/li]
Prispoolen kommer komma upp om några dagar när jag har bekräftat med sponsorerna. Det kommer iaf vara minst 6 olika sorters räkor med i prispoolen. Eventuella frakter betalas av vinnaren.
Deadline är lördagen den 31:a Maj.
Efter tävlingen är slut kommer jag och tre personer till att poängsätta alla bilder efter motiv och kvalité.
Ni kommer få möjlighet att ändra/byta bild efter att ni har laddat upp den, men kom dock ihåg att det är endast ETT bidrag per person. Ifall det förekommer mer än ett bidrag från samma person så kommer jag räkna med den bilden som laddades upp först som bidrag.
Prispoolen ser just nu ut så här:
[ul][li]1st Snow White & 4st S graderade Crystal red (sponsrad av plantswap)[/2o1nicth][/li][li]20st Blue pearl (sponsrad av Johnny Wong)[/2o1nicth][/li][li]20st Gula räkor (sponsrad av Johnny Wong)[/2o1nicth][/li][li]20st Tigerräkor (sponsrad av Sonja)[/2o1nicth][/li][li]20st Red cherry (sponsrad av Sonja)[/2o1nicth][/li][li]20st White pearl (sponsrad av Sonja)[/2o1nicth][/li][li]1st räkhåv x3 (sponsrad av Bambam)[/2o1nicth][/li][*]1st PMDD trippelpack paket (micro+ eller nutrisi alltefter vatten hos vinnaren) x3(sponsrad av plantswap)[/2o1nicth][/ul]Det är totalt 12 priser!
[quote=“Johnny Wong”]
Prispoolen ser just nu ut så här:
[ul][li]1st Snow White & 4st S graderade Crystal red (sponsrad av plantswap)[/1xb4r5pz][/li][li]20st Blue pearl (sponsrad av Johnny Wong)[/1xb4r5pz][/li][li]20st Gula räkor (sponsrad av Johnny Wong)[/1xb4r5pz][/li][li]20st Tigerräkor (sponsrad av Sonja)[/1xb4r5pz][/li][li]20st Red cherry (sponsrad av Sonja)[/1xb4r5pz][/li][li]20st White pearl (sponsrad av Sonja)[/1xb4r5pz][/li][li]1st räkhåv x3 (sponsrad av Bambam)[/1xb4r5pz][/li][li]1st PMDD trippelpack paket (micro+ eller nutrisi alltefter vatten hos vinnaren) x3(sponsrad av plantswap)[/1xb4r5pz][/ul]Det är totalt 12 priser![/li][/quote]
rättelse jag sponsrar med 3 sånna paket [li]3st PMDD trippelpack paket (micro+ eller nutrisi alltefter vatten hos vinnaren) x3(sponsrad av plantswap)
[/li]
Så tre st ka<n välja varsit 3rippel pack typ…
För er som inte var med förra årets tävling så kom faktist både Sonja och smokin 1a och 2a plats. Ännu ett stort grattis till alla vinnare. Och tack alla som deltog!
Jag kommer skicka ett PM till alla vinnare under veckan. Kommer börja först med vinnaren och sen 2a plats osv. Ni kommer då få en lista av mig på vilka priser det finns kvar i prispoolen. Svara så snabbt som möjligt vilket pris ni vill ha så jag kan skicka vidare listan.