Får felsvar då jag vill lägga in bilder.
Egentligen flera frågor.
Moderator får splitta tråden om det blir för rörigt.
[ol]
[li]När jag lägger in bilder så hämtar jag dem en-och-en från min egen dator. Tidsödande.(Nybörjare:oops:)Går det att ta flera samtidigt?..Blev superimpad av Areks fototråd från Paris…puh vicke jobb att få in alla dem.[/li][li]Har hjälpt barnen skicka tävlingsbidrag. Eftersom man bara får skicka en bild och det nu är 8veckor mellan. Hur ser jag att bilden kommit in och vilken jag skickat? Kan man ändra bidrag(inte aktuellt justnu) om man tar en bättre bild och redan skickat en tävlingsbild?[/li][li]Just nu får jag felsvar och lyckas inte lägga in en enda bild. Barnen är lite påG att göra fotoalbum,avatarer och DIY-trådar.[/li][/ol]Är rädd att jag inte kommer fatta svaren …men heldre fråga och lära sig nåt änn att inget kunna…Jorå,hammrar friskt på alla tangenter oxå;) Learning-by-döing= Haveri:mrgreen:
Får ni nåt felmeddelande när ni försöker ladda upp fler bilder eller?
Har alltid funkat för mig. Ni väljer helt enkelt fler filer innan ni trycker på ladda upp.
Hantera bifogade filer => Lägg till filer => Välj filer => (Väljer de filer ni vill ladda upp => Ladda upp filer
Ang. tävlingen så går ni in i tävlingen så ska ni se namnet på bilden ni laddat upp när ni trycker på “Mina bidrag”.
Ser ni ingen i tävlingen så har ert bidrag förmodligen inte kommit med.
PMa mig gärna mig om ni fortfarande känner er osäker om ni gjort rätt eller inte.
nä verkar funka…
se till att de bilderna ni vill ha i inlägget har en liten bock i sig i den lilla vita rutan brevid bilden sen klickar ni på - insert online sen - done så ska det funka