Första räk karet, operation Kick start!

:woah:

Vill baara påpeka att det inte e jag som skrivit detta,är ingen “doktor” på genetik…

:woah:[/quote]

Tappade du hakan :smiley: , men det är sant dom kan få så ja, men inte alla :smiley: !!

Inte sett det på mina små rackare hemma tyvärr, tack för infon!

Dom är rätt snygga tycker jag, men dom ska ju inte vara så :smiley: :smiley: !!

hmm okey intressant, får väl fundera lite på vad nästa inköp ska vara om man ska köpa CR eller CB, lutar iofs emot CR då jag har svart grus så blir de finare så =)

Tänker då efter 1 månad och 1 dag slutligen säga att min operation kickstart har utfallit med ett lyckat resultat, De 5 uppstarts räkorna jag hade i har klarat sig och ömsat skal ett antal gånger, för att i förra veckan komplettera med lite posthorn. Sedan igår även lite CB och CR i grad S av raeker samt 2 snowwhite.

Helt fast i räkträsket och i helgen så ska det knytas lite till mossa på mina rötter, så det blir riktigt fint när min tjejs föräldrar kommer på besök. Som jag förövrigt håller på att falla dit för mina små söta räkor med :wink:

Nu hoppas jag bara på att man ska få rom på mina räkor så vore jag en redigt lycklig pojkvasker :mrgreen:

En bild på karet att avsluta med :wink:

nice! vad är det för växt på roten?

Tackar !

det som sitter lindat på den grenen som sticker rakt ut är chrismas moss.
Den lilla rotbiten som ligger nämre glaset är det fissidens fontanus på. (stavning?)

Edit 1.1: glömde en rot med mossa =P

ok tyckte att det såg ut som något annat!