Fler som har Atyopsis moluccensis??

Tyvärr har jag inte riktigt kroppen för att gå med en see-thro-blus och tights och jag pallar inte att gå i högklackat… Inte mycket högklackat, iaf… :lol:
Inte min stil heller, iaf inte en vanlig dag när jag går och handlar på Hornbach…
Fast det är ju en kul tanke! :slight_smile:

Haha min kompis som var med den där gången och började skälla ut dem, hon har inga problem som helst med att ta för sig och höja rösten… Hihi, hon fick oss nästan utkastade därifrån, de blev skitsura…

Rätt åt de! :slight_smile: Ni borde ha kört med Synskada diskriminering och att ni vill prata med deras chef! Såna människor tycker inte de anställda om, då får du de att byta kalsonger :wink:

Kalsonger…??? :hehe::lol:

Haha… Tja… Jag vet inte om jag vill köra med synskade-diskriminerings-kortet, de hade nog ingen aning om att jag såg dåligt och det är nog inte bara jag som de beter sig så mot misstänker jag…
Jag fattar bara varför de inte kan ha ett kösystem och varför de ska ha den där lappen om att man inte får gå in där utan ska vänta utanför när de ändå tillåter vissa kunder…
Det är jobbigt när man känner att man bara står där och väntar och ingen tar notis om en, man har ingen riktig koll på vem som står näst på tur och om de har uppfattat att man står där och vill ha hjälp… Eller om de skiter i om någon annan stövlar in och tränger sig före mig i den obefintliga kön…
Det spelade ju ingen roll om jag stod vid disken (som vette in mot rummet där de sågade) eller hängde vid dörren…