Det behövs rensning av gamla annonser som inte uppdateras!

Går det inte att införa en tid som annonserna får ligga om de inte uppdateras?, det finns en otrolig mängd annonser som borde tas bort.

Det finns även webbutiker som inte existerar längre de borde också rensas bort, detta har jag bett om för länge sedan men de är fortfarande kvar:scratch:

Det måste Jonny kolla på
Man kan börja med att aktivera SÅLD när man är klar

Jo men det är en massa gamla medlemmar som inte är aktiva här sedan länge:scratch:

Sen alla nerlagda webbutiker med.

Själv hoppas jag inte att de inte tas bort, dock skulle ex annonser som varit inaktiva mer än en viss tid (ex 18 månader) kunna låsas automatiskt.

Med vänlig hälsning Mattias

Röstar med på att låsa dom räcker bra.
OM man skulle vilja annonsera i dom igen så är det ju bara att be nån Mod/Admin att låsa upp dom.

Ser ingen större mening med att låsa trådar. Har de varit inaktiva i mer än ett år är det mer sannolikt att användaren skapar en ny tråd när denna har något att sälja igen.

Det borde finnas en gräns för hur länge en privatannons kan vara aktiv. Sedan borde den tas bort eller låsas automatiskt.
Ha en God Jul och ett Gott Nytt År :thumbs:

Precis så det är bara att ta bort alla dessa gamla trådar och sedan sätta en gräns på hur länge de kan bli kvar utan att uppdateras.

För ett par dagar sedan ville jag se hur priserna på en speciell räksort förändrats de senaste åren, det gick snabbt och enkelt genom att kolla igenom gamla annonser, hade dessa varit bortplockade så hade den möjligheten inte funnits.
Man vill kanske se om en räksort var vanligare och såldes mer förr eller och den alltid varit ovanlig ,etc, etc
En av fördelarna med ett forum är att inläggen ligger kvar

Med vänlig hälsning Mattias