Det är väl dax!

Ja jag antar att det är dax presentera sig kanske, nu när jag har varit här och smygtittat på ett bra tag, både som medlem och icke medlem.

Iaf heter jag Frida och är snart 23år gammal.
Hade akvarium med diverse fiskar när jag var yngre. Och nu när jag fått ett eget barn vill jag att hon ska förstå tjusningen och njutningen med ett akvarium eller flera…
Som det är nu har vi ett 6-kantigt 60l med guppyis och endlers i, sen har vi även ett 20l nano där det bodde 4filterräkor (dock såldes de som amono), tyvärr dog 3 av räkorna inom en vecka :frowning:

Men det karet ska nu startas om och troligtvis blir det Crystal Red som får flytta dit.

Hej och välkommen hit: Världens bästa barnvakt är ett akvarium med stora färgglada fiskar som simmar runt lite!

mvh Clas

Tackar!
Ja visst är det?! Funkar bra för hormonstinna fruntimmer oxå enligt sambon iaf :wink:

Välkommen hit Frida:D

Välkommen välkommen! Detta är en mycket bra plats att hitta till om man vill ha hjälp med det mesta =) Men det är också skönt att bara läsa vad folk pysslar med också ^^

Välkommen hit ner i räkträsket Frida, hoppas du ska trivas här hos oss räknördar:D!!

Filterräkor är svåra, måste ha speciell mat, dålig personal som säljer dem som amanoräkor:(

Välkommen hit!

Tack så mycket allihop! Har trivts hittills iaf, verkar inte som man blir påhoppad för minsta lilla och idiotförklarad som man kan bli på många andra forum.

Det hoppas jag verkligen inte du blir här! :slight_smile: Jag har aldrig märkt några sådana tendenser här och det är väldigt skönt att man kan skriva om vad som helst och få svar på ett bra sätt utan några påhopp eller liknande!

Det tror jag inte heller, verkar inte så av det jag har sett iaf, vilket är väldigt skönt :smiley:
Här verkar folk vara lite mer “mogna” än på andra forum så…

Välkommen från mig med!!

Här är absolut moget folk som kan föra sig i samtal och respektera varandra. De som inte följer våra regler åker ut bums. :slight_smile:

Välkommen till räkvärlden :thumbs: