jaha då är det bara några veckor kvar till sista auktionen för detta år i Stockholm som alltid så har Haninge akvarieklubb sin auktion på Farsdag och i år så är det den 13 nov start kl 12.00 inlämning sker runt 11.00 och ligger i närheten av Haninge centrum i runstens skolans matsal, ännu en auktion som brukar vara mycket trevlig att besöka, vi kommer absolut att närvara
lite info om Haninge i historiskt intresse denna klubb var pionjären i att ha storauktion, alltså först ut av alla
Hmmm, undrar om jag jobbar den helgen?
Gör jag det inte ska jag verkligen försöka komma
Har tänkt gå i flera år men nä, jag glömmer bort det eller så kan jag inte av ett eller annat skäl :?
Men i år lär jag ju inte glömma det då jag har hittat hit :mrgreen:
Ja dom vill att man visar akvarieföreningstillhörighet.Men du Linda som bor i Järfälla kan ju bli med i Spånga Af,då kan vi ju ses mer.Dom kan sätta in på konto.
så nu har jag betalat in till spånga så jag kan vara med och sälja på auktionen i haninge,kan inte stanna hela dagen så jag hoppas dom kan sätta in pengarna på kontot.
Är det någon som kommer att sälja räkor till min räksoppa där då :scratch:, köpte ju några White pearl på förra auktionen :lol: från trådstartaren. Har sett att de blivit flera nu :beg:
En fantastisk auktion:shock: Drog därifrån vid 2-tiden men bad en kompis ropa in lite räkor. Fick 6 poster blandat. 1 påse posthorn, 2 påsar marmorerade räkor, 1 påse blue pearl, 1 påse mixade räkor, 1 burk rainbowräkor.