då kanske det är dax att slå ett slag för nästa auktion i Haninge på Farsdag 13 nov

jaha då är det bara några veckor kvar till sista auktionen för detta år i Stockholm som alltid så har Haninge akvarieklubb sin auktion på Farsdag och i år så är det den 13 nov start kl 12.00 inlämning sker runt 11.00 och ligger i närheten av Haninge centrum i runstens skolans matsal, ännu en auktion som brukar vara mycket trevlig att besöka, vi kommer absolut att närvara

lite info om Haninge i historiskt intresse denna klubb var pionjären i att ha storauktion, alltså först ut av alla

Hmmm, undrar om jag jobbar den helgen?
Gör jag det inte ska jag verkligen försöka komma :smiley:
Har tänkt gå i flera år men nä, jag glömmer bort det eller så kan jag inte av ett eller annat skäl :?
Men i år lär jag ju inte glömma det då jag har hittat hit :mrgreen:

måste man vara med i en förening för att få sälja där???
sätter dom in pengarna på kontot efteråt så man slipper vara kvar till slutet???

Ja dom vill att man visar akvarieföreningstillhörighet.Men du Linda som bor i Järfälla kan ju bli med i Spånga Af,då kan vi ju ses mer.Dom kan sätta in på konto.

Jag har försökt värva henne till Västerås föreningen också :smiley:

Hälsningar
Magnus

jaa undra vilka som e billigast,vilka som ernjuder bäst haha

Nu är jag inte direkt ute efter att värva en medlem.Föreningen är till för medlemmen och inte tvärtom.

så nu har jag betalat in till spånga så jag kan vara med och sälja på auktionen i haninge,kan inte stanna hela dagen så jag hoppas dom kan sätta in pengarna på kontot.

Nu är det nära!:D:D
blir kanonkul som alltid att åka på auktion, fynda ,träffa trevliga akvarister:thumbs::thumbs:

vet ej om jag kan komma det är ju hälsomässan samtidigt och jag har inte så mycket att sälja

Halloj!

Jag kommer inte att åka dit. Mina döttrar vill att jag är hemma denna helg.

Det får bli en annan auktion för mig.

Hälsningar
Magnus

Plannerar oxå för Hälsomässan. Och Fars Dag.

Om jag kommer till Hanninge så tar jag med mej Tylosar i blandade färger och storlekar.
Annars blir det annons på Måndag.

ja nu är det nära! ni kommer väl på Söndag. blir skoj som alltid. :D:D:D

Är det någon som kommer att sälja räkor till min räksoppa där då :scratch:, köpte ju några White pearl på förra auktionen :lol: från trådstartaren. Har sett att de blivit flera nu :beg:

En fantastisk auktion:shock: Drog därifrån vid 2-tiden men bad en kompis ropa in lite räkor. Fick 6 poster blandat. 1 påse posthorn, 2 påsar marmorerade räkor, 1 påse blue pearl, 1 påse mixade räkor, 1 burk rainbowräkor.

summa 170:-:beg:

Blir Uppsalas vanliga akvarieträff på Onsdag…med gula/mix tylosar.
Ses på Biotopia.
Tar även med frogbite på Onsdag.

Hoppas ni fyndade ordentligt på auktionen.:thumbs: Va där i våras.

Var det inte sverkerskolan det skulle vara på denna gång? Var ju fotovisning av inge.

vad va det för posthorn och hur många till vilket pris???

Jodå, det är Sverkerskolan som gäller. Jag ska påminna Bladet personligen;)

De var säkert 15 stycken för 30:- Kroppen är röd och skalen i olika kulörer. :stuck_out_tongue: