Ciklidbladet 2/13 närmar sig, bli medlem NU :)

Ciklidbladet 2013 #2
Ciklidbladet nummer 2 2013 börjar närma sig och vi hoppas ni har den i brevlådan före midsommar.

Ni som inte är medlemmar, missa inte denna möjlighhet att bli medlem nu! Senast sista maj måste betalning finnas till hands för att ni ska vara med på utskicket av detta nummer, samtidigt kommer då också nummer 1 2013.

Dessutom, vill ni bli medlem passa på att bli värvad och få en vän för livet :wink: Den som värvar dig får då möjligheten att deltaga i vår värvningstävling, läs mer här:

Nu hakar jag på också.Medlemsavgift går in imorgon.Internetbanken funkade inte av nån anledning.

Gött Rickard, välkommen in i gemenskapen :slight_smile:

/Jocke

Kul Rickard. Jag tycker fler borde göra samma sak, det är lätt värt det :slight_smile:

Jo jag har ett intresse av dvärgciklider sen jag var barn.Jag har äntligen kunnat ta tag i det igen.Det finns så mycket fint och intressant där.

Jag är också inne i en liten dvärgciklidperiod Rickard. För min del är det små snäckskalslekare från Tanganyika och Apistogrammor som gäller för tillfället.

/Jocke

Apistgrammor och olika paletter här.Pelvicachromis taeniatus"moliwe",Enigmachromis Lucanusi har jag yngel av bägge. Apistogramma bitaeniata är en gammal favorit jag tagit upp igen,har två olika vfgrupper varav yngel på ena.Sen finns A. Trifasciata och A. hongsloi samt Fjärilsciklid. A. mendezi är på ingång.