Ja, nu är det chattens tur att få en omgång.
Vill ni behålla chatten eller känns sidan mer seriös utan chatt?
Omröstningen varar i 7 dagar.
Ja, nu är det chattens tur att få en omgång.
Vill ni behålla chatten eller känns sidan mer seriös utan chatt?
Omröstningen varar i 7 dagar.
hmm ska fundera ett tag innan jag lägger min röst.
Vill på ett sätt ha kvar den så man kan skriva precis det man känner för lite kort bara. samtidigt som man är ju oftast inne för att se forumet och kollar ändå inte chatten =/
Tycker absolut den ska vara kvar!
Men inte vara så framstående och ta sådan plats i forumsdelen som den gjorde innan. (Vet att det var för att många inte visste den fanns så ni ville marknadsföra den lite).
För att komma till chatten ska man trycka på knappen “Chatt”, som det är nu! ![]()
bort med chatten tycker jag
Det fanns innan på Akvarietorget men märkte att en hel del info faktiskt försvann
Folk skrev i chatten istället speciellt om dom ville ha snabba svar
O då försvinner ju infon som kanske fler behöver
Men bara min tanke
Tycker chatten skall finnas kvar! :thumbs:
Ser inte att chatten stör…
Behåll chatten, en del behöver prata av sig lite, en som för tillfället något tillbakadragen “ingång” tycker inte jag personligen stör intrycket av seriös sida.
Tror inte att det blir något “fakta-dränage”, de som sitter med mycket värdefull info brukar inte bara låta det bara rinna bort i en chatt.
Jag tycker också som vissa andra:) Den kan va kvar:) men bort med fokusen och ha den bara här uppe i “raden” som det står chatt med färg nu:) så kan man helt enkelt bara gå in där när man är sugen:)
Jag tycker att chatten ska bort och håller med Kristensen.
Jag använder den inte, men låt den vara kvar. Lägg ingången lite diskret bara. Tycker det är bra för de som vill tjöta, så slipper vi det på själva forumet. Ett krux kanske är om det händer något trist på den, ger lite merarbete.
Hilsen,
/P
Ser inte varför den borde försvinna, kan inte hålla med argumentet om att “Information försvinner”. Våran uppgift är ju att informationen ska finnas på forumet. Märker någon att frågor ställs ofta, skapa en FAQ, eller skapa en “Chatt, Frågor och Svar” tråd där personer som svarar på frågorna kan slänga in dem, om nu detta ovan skulle bli ett problem. Kan dock hålla med om vad Majk sa att ta bort färgen, vilket inte ger chatten lika mycket uppmärksamhet, men samtidigt så de som sitter på detta forum vet om att den finns där.
En chatt ska inte ta över ett forum, men kan inte se att den håller på att göra det heller, chatten kan vara smidig och samtidigt kan personer som känner att de vill småsnacka lite så kan de göra det där istället för att skapa ytterligare en tråd i offtopic. Tycker definitivt inte att chatten får sidan att se mindre “seriös” ut, snarare tvärtom.
Jag använder den inte, den kan försvinna för min skull.
jeg bruger den ikke selv, men for min skyld kan den fjernes. Hvis den bliver, skulle man som Patrickmalmø skriver, lave tilgangen til den lidt diskret. Man kan jo, hvis der bliver stillet gode/svære spørgsmål som andre også kan have gavn af at læse, lave en tråd i forum med emnet…
in english:
I dont use it myself so it can be removed if asking me. Should the chat stay, it would be best to do as Patrickmalmø writes, make it a little hard to get in there, so focus stays in forum…
Besides, if any questions are good/hard and maybe useful to others it is recomendable to make a thread in forum about it.
Jeg bruger ikke selv chatten. Da jeg i sin tid blev medlem, var der ikke ret meget aktivitet på den. Jeg vil ikke savne den. Idéen med at gøre den mere diskret er slet ikke dårlig… ![]()
Även denna är avslutad.