Finns det någon som har Caridina cf babaulti ssp green?
Önskar köpa 15 st [i]av dessa räkor, jag har några själv men behöver flera och helst så gröna som möjligt:D!!
[/i]
Finns det någon som har Caridina cf babaulti ssp green?
Önskar köpa 15 st [i]av dessa räkor, jag har några själv men behöver flera och helst så gröna som möjligt:D!!
[/i]
Hallå, är det ingen som har dessa räkor här, så knallgröna som möjligt:D??
Kolla med keen-eyed (? rätt namn?? , mal-expert, bor strax utanför örebro)
Svarade i min tråd jag skrev för några månader sen ang djuraffärer utmed vägen ner till göteborg ![]()
Både Barbanan och vasadu säljer grön babulti.
Precis jag har också, men om de är tillräckligt gröna vet jag ju inte
Ska väl börja skicka lite räkor nästa vecka har jag tänkt.
Du har Pm:thumbs:!!!
Fy på dig keen-eyed såna bilder borde vara förbjudna
Man får ju sjukt habegär ![]()
Samt att nu måste jag ju leta efter en Neocaridina som jag kan ha med dessa då jag egentligen tänkte ha Blacktiger… nä det blir ju oxå fel, nu måste jag ju skaffa ett akvarium till ^^
Oj vad snygga ![]()
Vad tänkte du för pris?
Hon tänkte billigt så jag höjde antalet till 25 i stället, då har jag 39 st grönisar med mina 14 dyra zoogrönisar:D!!
Dom är verkligen jätteläckra:thumbs:
http://www.blocket.se/vi/37554913.htm
Lite priser
Står dock där att jag inte skickar, men den delen av texten behöver ni inte läsa ![]()
Oj vad bra! Jag har svurit lite varje dag över att du inte skickar ^^ Letat och letat efter någon som kunde få ner räkorna hit, men icke.
Ska jag skicka pm. för att boka?
Mvh Dani ![]()
Daniella kicka du ett pm innan dom tar slut om du också vill ha, jag har ju bokat 25 st:D
Jag har bokat nu också ![]()
Men jag har så lite pengar! Haha. Skulle helst vilja ha 10 tigrar och 10 gröna, men sen kommer frakten på det också
är man fattig så är man!
[QUOTE=keen-eyed;67787][/QUOTE]
Jäklar, jag hade ju helt rätt om ditt användarnamn :woah:
Är väldigt nöjd med de gröningar jag köpte av dig, enda problemet är att de (ca 10 st) inte syns så bra i ett 96 liters
. . .jag får vänta tills de börjat föröka sig, då kanske man har chans att se lite fler gröningar !
Vad bra att du är nöjd med dem!
Även om det kanske är lite få i ett så stort kar
Du förresten, letade en del efter bild på din ställning eftersom sambon så gärna ville se den, men kunde inte hitta nån bild
Du har inte lust att lägga upp bild igen eller länka till den bilden du lagt upp så att han får se den? ![]()
Hur går det med mina beställda räkor:)? bestämde mej för 25 i stället så jag har ett regält gäng med de 14 jag har i mitt 110L kar, dom får man leta efter i karet de där zoogröningarna:)!!
Skickar som sagt nästa vecka, pm:ar kostnaden för frakt + emb. senare ikväll när jag kommer hem från jobbet.
Låter bra det, sätter in pengarna så fort jag har fått ditt konto så att det är klart:thumbs:
Längtar efter de gröna räkorna redan gättemycket:D:D!!
Har ingen ordning på mina bilder, vet inte vart jag lagt dem… eller ens vilken dator… :roll:
Men hittade en gammal bild i en tråd, inlägg 41 kanske det var?
http://www.redbee.se/showthread.php/5339-Akvarieställning-hjälp/page2
Precis den var det! Tackar! ![]()