Byter gärna helt eller delvis mot blå och gula räkor körsbärstypen tigersorter samt cr och cb L-malar stora och små samt Apistogrammasläktet. Är också intresserad av stor marsvinsbur gärna bild och malgrottor svarta/bruna på minst 18 cm
Endlers guppy MIX av “vanliga” endlers och hybriden yellow lepard blir många olika
varianter vid avel inget för den som vill ha renrasiga fiskar men väldigt vackra
Mina guppy är en mix av “vanliga” endlers som består av olika varianter och av endlershybriden yellow lepard
avkomman blir förutom “vanliga” endlers då yellow lepard varianten som får även gula
yellow lepard som visade sig vara rena med en gång !!! och någon form av guld endlers kommer också.Allt är av endlers typen av guppy och gemensamt för alla jag har är att
hanarna är mycket röda innan de färgar ut som fullvuxna den egenskapen kommer säkert från yellow lepard generna. OBS: Det är endast dem som ser ut som "vanlig"som bytes men avkomman blir en massa varianter.
Gul variant av Yellow Lepard även honorna vackert gula
Ancistrus bruna ca: 4-5 cm
Ancistrus röda ca: 3-4 cm
Anetome Helena rovsnigel äter upp och rensar bort alla andra sniglar
Posthornsniglar mixfärg
Guppygräs “najas”
Pistia stratiotes flytväxt
SALTY SHRIMP Mineral GH+ 230 gr
Ett framgångsrikt sätt att producera ett bra vatten för dina Caridina Cantonensis. Utvecklat av de framgångsrika Bröderna Loggeman. Fler och fler har börjat använda det här saltet tillsammans med Osmosvatten för att lyckas odla tex Crystal red, black, tiger räkor och taiwanbees.
Zeolite 2,5 kg
Bok om L-Malar L-Nummer samt bilder på dessa
Helst pm.
Allt hämtas hos mig sänder inget via post bor ca: 10 min med bil från Värnhem Malmö i Bara.