Hade sedan innan ett tv bord av lastpallar som jag blev så nöjd med så jag bestämde mig för att bygga en bänk till 156liters burken av samma sak.
Började med att kapa av 1/3 del av lastpallarna så att bänken inte skulle bli så bred. Målade insidorna och skruvade nu ihop dem och skruvade på skivan högst upp. Spacklade skruvhålen igår och målade kanterna.
Det som är kvar nu är att slipa spacklet måla skivan och undersidan och skruva på hjulen. Än så länge är jag skit nöjd!
såhär ser det ut just nu. Nedan bilder är inna jag målade kanterna en sista gång.
Bra tanke! ser framemot att följa detta hära 
ska slipa skivan och måla den ikväll, sen äre bara udnersidan coh hjulen kvar slänger upp bilder ikväll när målningen är klar 
Är det ställbar höjd på hjulen? Tänker eftersom lastpallar inte är särskilt jämna alltid.
såhär ser det ut idag färdigmålat ska bara skruva på hjulen ja ni hörde rätt 6 stycken.
Pallar nog inte tömma akvariet ikväll så flyttar nog inte skiten försän i helgen 
Nice ! Men varför i hele världen ska du med hjul till ? Flytta det mellan vardagsrum,köket och hall ? :lol:
typ…lättare att städa! utan hjul/ben blir det lite väl lågt…
Hjul låter inte som någon bra ide. Hur ser du till att karet står plant när du flyttar det? Är golvet ojämt kommer du få spänningar i akvariet. Sen vet jag i och för sig inte vad du köpt för hjul men jag tror inte att det blir jättesmidigt att flytta i alla fall, man får nog tömma ut rätt mycket för att det inte ska skvimpa ut när man flyttar det. Jag tror att det är smidigare att köra in dammsugaren i alla fall.
Men jag måste säga att lastpallar vart snyggare än vad jag trodde, bra jobbat!
såhär blev det, ruskigt nöjd! Flytten börjar förmodligen på söndag:)
Ser stabilt ut, bra jobbat :thumbs:
Bra jobbat, det ser väldigt bra ut och praktiskt är det också. Jätte fin akvarium ,mycket snyggt.:thumbs::thumbs::thumbs: