Blue Pearl

Skulle vilja köpa några 5-10 st Blue Pearl .
Hoppas någon har.
Anna

Ingen so har Blue pearl, vi skulle vilja utöka vårt antal lite och få in lite nytt blod samtidigt

Jag ställde frågan för ett tag sen, utan att få svar. Så jag antar att det inte finns några till salu för tillfället.

Vänta till augusti så borde jag ha nåt till salu.
Jag har några honer på gång.

ok, låter väldigt intressant. Ser att du har Tiger räkor i intressanta färger också. Är de svåra? Var kan man få tag på sådana?
Tack
Anna

Dom är välldigt långsamma att fööka sig i början, jag har köpt mina lite överallt i tyskland, kolla uder länkar, där finns det några afärrer.

Jag såg att mina nyinköpta blue perl går med ägg. Så snart kanske jag också vill sälja av några.

tror att min bror har några blå pärlor över…hans nick är räktobbe.
mvh stocke

Men det vore ju guld, sett hans annons om gula räkor…
Och han är ju från Nyköping, så vi är nästan grannar :thumbs:
Mår ju säkert bra om de slipper skickas!

absolut!!! :smiley: :smiley:

Hej! Jag misstänker att det var mig du menade?
Jag vet att jag svarade dig, men det verkar som om PM:et försvann.
Sorry för detta.

Jag kommer åter ha BP på tisdag att skicka, och ni som PM:at mig kommer jag ta i tur och ordning.

Nej nej, du ska inte känna dig träffad!
Frågade i Köpes tråden innan jag pm:ade dig!

Det finns oftast en logiskt förklaring till att man inte får svar på pm, så det är lugnt!
Men jag måste säga att dina räkor som är så jättejätteblå är sjukt snygga! :wink:

Är Blue pearl svåra :)?

Nej rysligt enkla. :slight_smile:

De är väl samma “sort” som tex White Pearl och körsbär? (rätta mig om jag har fel)
Och de är ju lättare än tex crystal räkor.
Finns även gula inom samma släkt.
Så de ska man inte ha tillsammans, då försvinner hela poängen med de olika soreterna!

Okej kanske något att sattsa på sedan :smiley: