Hej!
behöver minska antalet räkor i mina kar
Blue jelly 10:-/st
White pearl 10:-/st
Har inget material att frakta dem i så endast avhämtning i sandared, kan ev mötas upp i gbg alt. borås.
Skicka PM vid intresse
Mvh jocke
Hej!
behöver minska antalet räkor i mina kar
Blue jelly 10:-/st
White pearl 10:-/st
Har inget material att frakta dem i så endast avhämtning i sandared, kan ev mötas upp i gbg alt. borås.
Skicka PM vid intresse
Mvh jocke

Takk for kjempe flotta Blue Jelly!
Färgsterka och livliga.
Kaja
Synd att du inte kan skicka dom :((!!! Väldigt intresserad :(! Ingen möjlighet att komma till sthlm ? Det ska hållas en mässa någon gång i april i Göteborg med räkor, vi kan höras lr du kan höra av dig om du ska ditt också.
Tack själv:)
Tack för kanonfina räkor dom far nu runt som galningar i mitt kar, vet inte varför dom är så jätteglada:thumbs::lol:!!!
är intresserad av blue jerry, kanske ska åka till borås efter jul ![]()
Hör av dig i så fall, finns många kvar:)
hej är intresserad av blue jelly 10 st . har du någon chans att mötas i gbg ? så hör av dig alla dagar funkar.![]()
hej igen finns det möjlighet ännu att köpa ett 20 tal blue av dig? i så fall mötas upp i gbg.? tacksam för snabbt svar .
Hej
Jag är intresserad av blue jelly 20 st minst skicka jag material till dig skickar du då?
Hör av dig i pm
Ett tips från mej;)!!
Ta och skicka ett Pm själva istället:D!
Jag kan verkligen rekommendera dessa Blue Jellys:thumbs:
Hej!
Kommer att åka ner till landskrona lördag 18/1 och skulle kunna lämna av räkor på vägen längs med E20 ( på f.m.) och sedan till Olofström och Bollebygd igen så om ni vill hämta upp längs vägen hör av er via pm:)
Finns även gula och svarta ancistrus som är ca2cm om intresse finns;)
Jag kan nog tänka mej ett gäng till jag av Blue Jelly:D!
Tack för supersnabb leverans och bonusplantan :thumbs:
Tack för fina räkor.
finns det kvar?
Ja det finns ett gäng kvar:)
Finns det blue jelly kvar? ![]()
Ursäkta att jag lånar tråden. Vad är det för mässa i Göteborg? (vad heter den/när/var?)