Jag har intresse för någon eller några av följande: Blue Bolt, Red Ruby eller King Kong.
Har precis skaffat fem Crystal Red och fem Crystal Black med anlag för Red Ruby och King Kong från Richard och vill bättra på oddsen för flera och bättre avkommor.
Vill också gärna skaffa Blue Bolt framöver men vet inte riktigt hur det ska gå till.
Kanske jag är helt ute och cyklar med att ha dessa sorter i samma kar, så ni som vet kan väl tipsa om hur jag ska gå till väga.
Har endast ett kar för närvarande och det är möjligt att utsikterna är i det närmaste hopplösa för en lyckad avel.
Har du fler räkor än de från Rickard i samma akvarium? Jag har kingkong och ev några redruby till salu. Du ska absolut ha kk/rr i det akvariet
så får du snabbare egna kk/rr
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
[QUOTE=Sanna Karlsson;66069]Har du fler räkor än de från Rickard i samma akvarium?
Jag har fyra röda körsbär gående där också och två orange som jag tänker skänka till en person.
Tack för info men jag vågar mig inte på en sådan import men köper gärna från svensk uppfödare och gynnar dennsamma.
Ja det är ju lite riskfyllt att köpa långt bort, och så dyra räkor.
Jag bara hade en länk sparandes på datorn så skickade den här, lika bra man vet aldrig!
Kul och se lite priser också på såna där dyrgripar!
Han skickar inte till Sverige:P