Hej på Er!
Jag försöker att sotera bland mia tigrar och har upptäckt att en dem har skiftat i färg, från blå till röd, Skärtfenan ä väldigt röd och skalet har med en tydlig röd ton. Är detta vanligt eller vad kan det bero på?
Bilden kanske inte är den bästa men en lite antydan till rött ser man, det är skarpare i verkligheten.
Mvh Magnus
Kul att se dig här igen, jag har haft en del sådana tigrar också. Tror att det kan med åldern och göra?
Tack! har tyvärr inte haft så mycket tid över…men nu hoppas jag komma igång igen. Tack det kan det ju vara förstås.
En biffig gammal hona det där:)
Kul att se dej här igen ja, det håller jag med om:D!
Håller med, välkommen tillbaka Taggen! 
Ja visst har han varit saknad jättemycket:D:D!!!
Jag har en annan variant jag, hade en blåanlagsbärare som såg ut som en vanlig med gula ögon, den är i princip vuxen, idag när jag tittade till mina tigrar så var det 6 st Dark Blue och en liten en, dom är sammanlagt 7 st med den lille som inte färgat ut ännu men växer på bra:D
Hur kan de ändra färg så kopiöst mycket?, jag vet inte vilken det var längre och den hade inte en tillstymmelse till blått från början som näst intill vuxen, dom kommer från crillert:scratch:
Tack ni är för gulliga!
Spännande med hur olika i färgen de kan bli tycker jag. Även om man kanske strävar efter att få “riktiga” tigrar.
Vad menar du med “riktiga” tigrar?, det är dom ju, dessa 6 jag har är alla jättefina Deep Blue Tigers, får se hur den lille utvecklas, blir den Deep Blue så har jag 7 st, den är så pass liten att den inte färgat ut ännu:D!