Bild som thumbnail funkar inte(andra bilder funkar)

Jag har i olika omgångar lagt in bilder i thumbnailformat i min säljtråd. Men av någon outgrundlig anledning funkar det inte med bilden på mina sss. En dag såg jag att thumbnailen inte funkade så jag bytte till en nyare bild, som inte heller funkar. Jag förstår inte alls varför, bilderna över och under funkar ju. Jag får hjärnblödning av frustration! :expressionless:

http://www.redbee.se/showthread.php/7311-Jons-Räkemporium-Macrobrachium-Assamense-Crystal-R-B-SW-White-P-körsbär-med-mera?p=82592&viewfull=1#post82592

Skumt! Det som är surt är att man inte kan se koden i vBulletin så jag kan inte se vad som är fel.
Jag misstänker att bilden är lika stor som de andra som du lyckats ladda upp.
Men testa en gång till, byt först namn på den nya bilden och lägg bilden längst ner. Vad händer?

En sak jag med kom att tänka på. Du har inte överskridet någon uppladdningsgräns?

Nej, uppladdningsgränser ska jag inte vara i närheten av. Dessutom la jag utan problem upp en thumbnail på min co2 anläggning i en annan tråd. Men jag ska prova att byta namn och position. Kanske är någonting där som spökar.

Har testat olika sätt med bilden men kan inte heller få det att fungera.

Laddade ner bilden och laddade upp på min så här har du en thumb om det inte löser sig.

http://img203.imageshack.us/img203/1540/ssscm.jpg

Tack för hjälpen. Det är jäkligt märkligt, alla andra bilder funkar ju. Det är redbee som inte gillar just det akvariumet :smiley:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Får se om det funkar här

Nya uppladdningen

Gamla

Hah! :scratch:

Den nya uppladdningen funkar. Men hur stor är chansen att tre uppladdningar i rad, varav två med olika foton inte funkar? Enda förklaringen jag kan komma på är att det är något i filnamnet som gör att filen inte funkar på forumet (den hette sssmfl när den inte funkade).

Tänk inte! Bara acceptera :beg: :smiley:

Varför använder ni er av andra sidor för att ladda upp bilder när det fungerar bra med forumets egna uppladdning för… det fattar jag inte:scratch:

Jag har aldrig haft problem med uppladdning av bilder här på forumet och jag använder den befintliga utan något som helst problem, det är ju bara när man vill ladda ner en bild i ett PM som det inte fungerar och då använder jag mej av en annan sida för det ändamålet:)

Håller med Peckoltia. :slight_smile:

Me too

Skickat från min GT-I8150 via Tapatalk 2

Ja och det är dessutom löjligt enkelt att ladda ner bilder ju:)

Jag är van att ladda upp filer via imageshack och därför använder jag det. Bilduppladdningen här på forumet förstår jag mig antingen inte på eller så fungerar det inte, för det går inte att använda.

Ni måste göra något fel då:)

Konstigt, nu verkar det fungera. Gick inte för en timme sedan och har inte gått tidigare när jag försökt :scratch:

Det var visst en engsföreteelse för nu fungerar det inte längre… :frowning:

Ja du vet… Klantiga karlar… ^^

hehehe, ja så är det…:evilgrin:

Hmmm påhopp…