Hej!
Bettie kallar jag mig och har haft akvarier under större delen av mitt vuxna liv, med avbrott då och då. Nu blev det ett återfall när sonen ville ha egna fiskar ![]()
Just nu letar jag efter Räkan som ska bebo mitt 70 liters akvarium, eventuellt tillsammans med någon snygg Endler.
Hej och välkommen ![]()
hej hej ![]()
Hej och välkommen.:thumbs:
Varmt välkommen till oss räknördar :D!
hejsan
Hejsan o välkommen hit.
Finns massor av tips som man kan läsa…
Då jag råkade få med lite körsbär hem, med annan fisk från djuraffären, hittade jag denna sida o läste genom alla trådar ( jag det var ju ett tag sen o det var inte så mycket skrevet… men det finns ju en sök-ruta :lol: ) sen blev det lite olika sorter… så du har mycket roligt framför dig… fast sån beslutsångest man kan få av att skulle välja… sen ibland vill man ha flera sorter tillsammans… o då får man ha koll på vilka som korsar sig…
Hoppas du hittar direkt dem du vill ha.
Må gott mvh Pia
Tack för era välkomnanden ![]()
Jag hade körsbärsräkor förra gången det begav sig. Det gick så bra att jag gav bort småräkor påsvis, inte styckvis ![]()
Som Pia.L skriver finns det mycket bra att läsa på detta forum! Jag har hittat sökfunktionen ![]()
Jag lägger säkert upp en tråd senare när jag börjar planera på allvar.
nu börjar detta bli riktigt kul … 2 rombärande och det ser som 2 honor till snart e på G … nu har jag ju lärt mig lite vad man ska titta efter ju … ska sätta upp några kar till troligen :beg: