Bargain! 1200£

http://shop.shrimpking.co.uk/epages/es1 … Red_Shrimp

Er det ikke dem som Raeker sælger for 700 skr?

:shock: :shock: :shock: :shock: vilka vansinnespriser säger jag om det är i pund :shock: :shock: :shock: !!!
Blir ju mer än 12000kr per räka :lol: :lol: :lol: :lol: !!! Kanske betyder något annat när pundtecknet står före summan :? :? ???

Priserna stämmer säkert, de är verkligen dyra. Så Raekers vinröda är ett riktigt klipp!!

Hade som sagt 3 st vinröda som dog i förra veckan :frowning:

Finns det någon som har råd att lägga 12000kr på en enda räka och om man nu vill ha 1 hanne också så får man punga ut med lite drygt 19000 kr, kan man ju köpa en häst för :? !!!

Så om man nu skulle få vinröda så får man vara jäklit rädd om dem :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Jag försöker få in pengar för att få en bilaffär att gå ihopa. skulle inte sälja annars.

Man skall kanske annonsera i England och höja priset några 100 % :evilgrin:

Hvorfor koster shrimplets kun 400£?

Shrimplets er vel bedre end voksne?

Så kan man købe 2 rejer for 20.000 kr og så dør de dagen efter af alderdom(age)?

Finns det någon som har råd att lägga 12000kr på en enda räka och om man nu vill ha 1 hanne också så får man punga ut med lite drygt 19000 kr, kan man ju köpa en häst för :? !!!

Så om man nu skulle få vinröda så får man vara jäklit rädd om dem :smiley: :smiley: :smiley: !!![/quote]

Får jag välja lägger jag hellre 19000 på en räka än en häst :slight_smile:

Enligt Forex ligger pundet på 11,28 kr / £. :shock:

Jag väljer oxå räka…hellre än häst…

Fatta vilket nanokar det skulle behövas för att få plats med en häst…

För att inte snacka om ett antal ton…kattsand…i botten…

:slight_smile:

Nu menar jag inte att jag ska köpa en häst, det var bara något jag drog till med :lol: :lol: :lol: !!! Man kan ju lika gärna köpa en begagnad bil :lol: :lol: !!!
Nääää, jag skulle inte köpa nåra räkor för det priset, då skulle jag hellre köpa ett gäng med Kingkong, får många för 20000 kr :smiley: :smiley: :smiley: , men jag har nog inte råd med dem heller tyvärr :cry: :cry: :lol: :lol: !!!

Man får hoppas att dom har skrivit fel pris

Man skulle föda upp några sånnaoch boka en flygbiljett och åka dit med dom och ändå gå med brakvinst ju :smiley: