Är helt ny på räkor, men har inom kort tid blivit helt såld på dom
Äntligen kunnat möblera om här hemma, så de funnits yta för att få plats med ett litet kar, blev en Fluval Edge 23 liters. Får väl erkänna att det var den fåfänga delen av mig som fick bestämma. Återstår att se om den blir bra.
Till en liten annorlunda fråga kanske…men som Göteborgare måste jag fråga. Äter ni räkor?
Även om de inte är samma som säljs i Feskékyrkan, så är det ju ändå räkor. Kan ni med? :|:evilgrin:
Jag hade faktiskt en människa som för några år sen ringde på min blocketannons och ville köpa 70 kg räkor,hon skulle göra skagenröra.Jag trodde det var någon som drev med mig så jag svarade tillbaka med samma mynt.När människan la på i örat på mig insåg jag att hon menade allvar.Självklart äter jag räkor.
Haha 70 kilo räkor, undra hur många räkor det är? Kanske kan sälja 5000 av de blåa tigrarna Rickard? Då blir det sippa på pina colada på någon vacker ö.
Jag har fått den förmånen att vara född och delvis uppvuxen på västkusten och sen flyttat till Stockholm.Den med stockholmaren och göteborgaren kan jag aldrig få ur mitt huvud.