Äsh, bättre sent än aldrig.

Hej!

Såhär i lediga och slösurfandets tider så upptäckte jag att vi hade en forumsdel där man kunde presentera sig…

Martin heter jag, är 27 år och är malmöuppväxt men numera bosatt i ett hus strax utanför Eslöv, tyvärr var det här min räkfeber skulle slå till och då är såklart vattnet från egen brunn något av det värsta jag har varit med om :roll: Skyhöga PH-värden!
Jobbar med värme-/kylanläggningar och ventilation så hemmapillet med allt runtomkring akvariumen är halva nöjet och när kreativiteten är på botten så får bilarna sig en omgång så nog hittar man alltid något att göra.
Är uppväxt med min fars 720l (eller var det 800?) som bytte skepnad och invånare då och då under alla år. Ett mäktigt bygge som fortsatte imponera upp i tonåren även om ens intresse var helt andra saker då haha :mrgreen:
Flera småakvarium har man köpt och gjort sig av med tills för cirka ett år sedan då jag blev rejält biten och sen dess har det bara fortsatt.
Har nu ett 100l med sällskapsfiskar och växter och två 19l. Ett där jag vill göra lite experiment med mitt vatten och växter och ett där jag håller posthorn och körsbär. Förrutom det dåliga vattnet (för fiskarna) så går det iallafall frammåt :smiley:
Såå, det var det lilla om mig :slight_smile:

Hej!
Trevligt att få lära känna dig. …
J.

Haloj och välkommen även om lite sen presentation, men bättre sent än aldrig:thumbs::thumbs:

Välkommen till räkträsket Martiis .:slight_smile:

Välkommen unge man.:smiley:

Ännu en från Skåne, det är näääästan så att jag vågar påstå att skåningar representerar en stor del av räkfebern :smiley:

Ja, som sagt, vi har ju stöts på tidigare i forumet

Tack, det känns rätt bra faktiskt!

Äsh, om någon vecka är man 27, då kan man inte känna sig så ung längre har jag hört :mrgreen:
Tack ändå!