Hejsan,
Letar efter äppelsnäckor i FINA färger.
Inga blandade utan ex 5 vita 5 lila osv. =)
Mvh Semme
Hejsan,
Letar efter äppelsnäckor i FINA färger.
Inga blandade utan ex 5 vita 5 lila osv. =)
Mvh Semme
Hej! :!:
Jag har Äppelsnäckor till salu, de är Lila och vita. De varierar i storlekar. Största är lika stor som en ärta just nu.
Pris 30kr för vita & 40kr för lila snäckor.
5st för 100kr plus frakt.
Skickar inte när det är minusgrader ute. Finns att hämta i Strängnäs.
Mvh Nubi
30, 40kr? Matat dom med sushi?
Jupp, något i den stuket :D.
Allt mellan himmel och jord som är Ekologisk har dessa bjässingar fått i sig
50-70kr kostar gula och blåa äppelsnäckorna i södermanlands fisk och djurbutiker.
Haha, du skojar inte?
Tack, men nej tack. Har hittat en säljare som säljer riktigt fina och väldigt udda och då går dom på 20kr/st. Ett pris jag inte tänker överstiga.
I butik kostar allt mer, t.o.m a-c graderade cr/cb kostar runt 60-80kr st.
Du kan inte jämnföra butikspriser med internetpriser(privatpersoner) får då skulle det mesta förbli osålt på nätet.
/S
Jag håller fullständigt med här och om zoologerna hos dej tar 50 - 70 kr för gula och blå måste dom vara korkade, dom kan ju knappast få några snäckor sålda då. Herkules zoo här i Göteborg tar 20 kr för dessa
!!!
Du skrev att de får ekologiska grönsaker, men då undrar jag hur mycket dina snäckor äter egentligen, det låter som om dom är elefanter eller något, en morotslant av en ekologisk morot, gurka eller vad det nu kan vara kostar inte så mycket, snäckorna är ändå mycket billiga i drift.
Men hon säljer ju 5st för 100:-
Och vad jag vet så blir det 20:- st
Ja det är väl lite bättre men man kan fortfarande köpa dessa snäckor för 20 kr st hos odlare !
Jag förstår heller inte problemet, 20 kr är väl ett helt ok pris vid köp av 5 st
Får verkligen ta och hålla med, dessutom vem tusan köper en stycken snäcka och skickar den med en frakt på säg 50kr? Givetvis köper man fler och då går det iprincip ALLTID att få någon form av mängdrabatt ifrån vilken privatsäljare som helst.
Jag har fortf inte sagt något dåligt, enligt mig. Jag själv tyckte bara 30-40kr/st lät mycket. Sen beror det ju på om just dessa som kostar 40kr st fås 5 för 100kr, eller om det är några andra.
Får man 5 sånna för 100kr då kan man ju disskutera saken.
Men för övrigt vill jag fundera tills tiden är inne. Sen får tiden avgöra vem man köper av.