Snälla, anmäl dina räkor till räkchampionatet NU. Många säger “Snart” men det är jätte svårt för oss som planera championatet om vi inte vet hur många deltagare vi kommer att ha. Vi måste ju också organisera akvarier och det tar sin tid.
Vi behöver flera Neocaridina, Rainbow, Red Bees och Black Bees och TIGERRÄKOR !!!
Det blir fina priser ! Det kommer massor med publik !
Jag får väl anmäla mig tidigare än jag tänkt då… Tänkte att det kanske vore jobbigare ifall räkorna skulle dö med krångel att få tillbaka pengarna osv.
Kom igen nu alla, jag riktar mig speciellt till er som har stående annons här inne på redbee. Vilket gyllene tillfälle att ge tillbaks lite och få fin reklam för sina räkor. Erfarenheten har visat att de räkor som blir bland se 3 bästa i varje kategori har en hög status om ynglen från dessa djur säljs. Även om ni inte har perfekta räkor är det viktigt att ni anmäler 1,2 eller 3 poster. Många kommer besöka mässan både erfarna och helt okunniga.
Barbananen, JWZ, H, Shrimpking, corneliuspuss, Räk-Ragge, betta, thaifighter, meduart,
Captainslow, mfl mfl kom igen ni måste ha något att kunna ställa ut.
Ang återbetalning vid ev död innan tävlingen är det inga problem. Ebishop garanterar att ni får anmälningsavgiften tillbaks.
Stenkast? Hade för mig att det ska hållas i malmö?? Fast du kanske har super armar
Känns orättvist att posta… ska mina räkor få uppleva något jag aldrig fått upplevt? iofs gör jag allt för mina bebbar, haha