Ändra färg på underrubrik, från svart till ?

Tjena,
Är det bara jag som har lite svårt att läsa länkarna på underrubrikerna?
Dvs de länkar som dyker upp efter att man klickat på: Hem, Artiklar, Gallerier, Video, Annonser, Räksorter osv…

Den svarta texten smälter lite in i blåa? gröna? turkosa? bakgrunden. Det går absolut att läsa, men jag behöver iaf koncentrera mig. Ser snyggt och schysst ut, men mina ögon hade uppskattat en annan färg :slight_smile:

Förövrigt gillar jag designen på sidan!

Det kanske finns olika “skal” att välja utan att jag vet om det?

Hmmm jg har den texten i vit färg och den syns bra. Fråga mig dock inte hur man byter. Anette!! Help :smiley:

Vit färg vore super! Länkarna längst upp är ju vita, mitt användarnamn, aviseringar, min profil osv. De syns väldigt tydligt.

Vet Anette?
:beg::beg::beg: pleaaase tell me

hon vet allt :). Fattar egentligen inte varför hon INTE är moderator här :slight_smile: Anette JT heter hon förresten…

Jag har bytt till grön färg med med svart text under den svarta remsan med vit text men kommer inte ihåg hur man gjorde, jag klarade inte av att läsa på det blå :slight_smile:

Nä nu rodnar jag! :oops:
Men sorry, jag vet inte allt, har ingen aning om hur man ändrar detta i vBulletin då det är phpBB-forum jag sysslar med.
I phpBB så ändrar man tema i sin Kontrollpanel under inställningar, hittar inget sånt alternativ här.

Men det ska gå att göra för jag har ju bytt blått till grönt, vi får väl ta Johnny på detta då:)!
Tror inte den svarta går att ändra men den under den blå går.
Ändra ljusstryrkan på skärmen kanske kan hjälpa?

Du har ju ringat in den blå inte den svarta.

Redbee är klart det trevligaste forumet. Hela gänget är väldigt schyssta, hjälpsamma och trevliga!
Hade mina förhoppningar på att Anette skulle lösa mitt problem, särskilt nu när jag tittat överallt utan att hitta rätt. :oops:

Får hoppas på Johhny :slight_smile:
Peckoltia, jag har väl aldrig pratat om det svarta fältet? haha. Den är faktiskt jätte bra. Det är den svarta texten på fältet under (vet inte vad det är för bakgrundsfärg… blå? grön? turkos?), den som jag ringat in, den som du lyckats ändra färg på :slight_smile: det är den jag vill byta färg på

Jag har redan max ljusstyrka :frowning: