tjenare söker efter ett vuxet par ancistrus helst runt om borås. har du en hona eller hane går det också bra / mvh jonas
Borås detta var skojj är det Jörgner kanske ?
frågan är vem utav er
jaa precis
jonas. vem är du?
Timmy Råberg … linus storebror :))
ofaan tjenare
asså du håller på med fiskar o grejjer du med?
Inga fiskar längre nu är det räkor som gäller :)))))
har för mig att en polare till mig köpte fullvuxna Ancistrusar både hane & hona på Hornbach i göteborg dom har mycket mer att erbjuda i akvariumväg än här hemma ![]()
okej nice. ska börja med räkor denna veckan igen.
va i göteborg igår på 3 olika djuraffärer men bara 1 hade större ancistrus o dom ville han inte sälja av någon anledning. får åka dit o ta en titt ![]()
Jag har ett lekpar av vanliga ancistrusar i mitt tanganyikakar, de är tuffsiga i fenorna men mår annars bra om jag kan få tag i dem så får du gärna ta dem om du vill:)
vore superschysst av dig, självklart kan du få något för dem. ska till landvetter imorgon efter jobbet och jobba lite till. kanske kan komma förbi efter det om du kan ? vore grymt kul.
Jag måste bara få tag i dem, jag har lekande fiskar i karet så jag kan inte riva upp det utan måste fånga dem med fälla, dom klarar sej bra i det här karet förutom att cikliderna nafsar dem i fenorna, jag har ett 50t-al yngel från dem nu, de leker i en snäcka så jag har bara fiskat upp snäckan med ägg och tillhörande pappa.
Jag har guldancistrus som jag tänkt avla på bara hannen har blivit könsmogen:D
okej ne det förstår jag
skickar du pm när du lyckats få tag i dem? lyckades bra med min ancistrus odling förra året men gav bort dom sen. men nya akvarieprojekt så det är det jag letar efter just nu.
Jag kan skicka Pm ja när jag fått tag i dem, honan ja det är egentligen 2 honor en större och en mindre, den stora kan vara knepig att få tag i, kan testa med fälla på natten och se om de går in:D
Vill du ha båda honorna om jag får tag i dem alla 3:D?
ja visst gärna det. perfekt! tack för du hörde av dig!