Åk med till Hannover i Januari - anmäl dej NU :)

Uppsala akvarieförening anordnar en gruppresa ner till djurmässan i Hannover i Januari. Vi stannar gärna på vägen och plockar upp fler resande. Jag kommer att passa på att se räkchampionatet “såklart” :wink: Vill du åka med? Kolla in resan och anmäl dej på https://sites.google.com/site/uppsalaakvariefoerening/home/tysklandsresan-2014

/ Sanna

Bra initiativ av Uppsala akvarieförening:thumbup:

Jag rekomenderar verkligen akvarie och räkintresserade att följa med, det finns verkligen massor med spännande saker och djur att titta på och handla.

Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2

:thumbs: Kan bara instämma :thumbs:

sköna bullar, jag får läsa lite mer sen när jag kommer hem. men jag är klart intresserad av att fara ner dit kommer det finnas parkering i uppsala för bilen? jag kör ner från dalarna.

-Ja, vi hjälper dej med parkering :slight_smile:

Vill poängtera att sista anmälningsdag är 18e december, så fundera inte på saken för länge :wink:
(står på hemsidan också, men ville förtydliga)

fick svar nu av Moni och olli att dom kommer vara på mässan och prata lite gran om krabbor, så jag kommer utan tvekan att följa med nu. så jag ska fixa det lite senare idag kan nog bli en rolig resa efter allt :smiley:

Vill pusha för det här igen. Till er som funderar på att åka - ta chansen!
Då ni åker med buss har ni möjlighet att köpa med nästan vad som helst.:slight_smile:

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

jag har skrivigt upp mig nu, jag kommer att köra ner från dalarna så kan ni fixa en liten plats man kan stå på?

mvh muffin

Synd att jag inte kan följa med hur gärna jag än vill, vet att sådant här är jättekul:D!

Ja, vi kommer kontakta dej om några dagar så gör vi upp detaljerna.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2